|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 9:49 am
Omg... die mensen waren erger dan ik dacht >.>;;; *Mensen lopen door de gang* "Oewh, wat ruikt het hier toch lekker!" *Mam heeft moeite lach in te houden" "Vind u?" " Jaa, lekker geurtje"
Zit namelijk zo, we hebben last van een rat onder het huis gehad, en die is onlangs gestorven en ligt nu te rotten. Dus stinkt het verschrikkelijk naar rottend vlees in de gang, echt niet te harden.. O.O;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 10:05 am
dat doet me aan die ene reclame denken. van die koffie. weet alleen niet meer precies hoe hij ging. gezellige mensen komen bij van die hele moderne mensen (less is more) kijken. en daar vinden ze het gezellig xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 10:06 am
Eastvane denk dat ze ze stiekempjes allemaal opeet . weet je namenlijk wel hoe goed wortels voor je zijn ? (10 mins later... nee) ooit wel eens een konijn met een bril gezien ? snugger het villa achterwerk konijn xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 10:27 am
:S..... sory ik kijk geen villa achterwerk... ik weet dus nie of je daarmee bedoeld dat die wel of niet een bril draagt ofzo :S...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 10:29 am
Ach joh; is al zo'n oud geintje XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 19, 2006 10:30 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 20, 2006 9:36 am
wat een druke zater dag zeg !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 20, 2006 2:13 pm
QYDrop wat een druke zater dag zeg ! (Bijna) Iedereen is op het Slaapfeestje smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 2:31 am
er is gewoon twee dagen niets in de CB gepost 0.o wow het moet echt een super feest zijn geweest 4laugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 8:41 am
Tja, soms moet je kiezen XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 9:56 am
Ik ben hier gisteren helemaal niet geweest sweatdrop schande, Nouja ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 22, 2006 10:43 am
Darlaa Ik ben hier gisteren helemaal niet geweest sweatdrop schande, Nouja ^_^ Schaam je!!! scream ( wink )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 1:45 am
*Zou nu het liefst keihard gaan huilen T_____________T*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 1:58 am
Awe, OKP, waarom moet jij huilen? *knuf*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 23, 2006 2:29 am
Niet aangenomen voor de opleiding die ik wou doen. T_______________________________________________________T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |