|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 2:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 2:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 2:45 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 2:46 am
Chibi Strawberry MADDIE!! *Hoppar p媛/quote]*tittar upp* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 2:47 am
kamijon Chibi Strawberry MADDIE!! *Hoppar p媛/quote]*tittar upp* eek *Kramar* gonk Har du roligt i skolan?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 2:49 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 2:51 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 2:51 am
Chibi Strawberry kamijon Chibi Strawberry *Kramar* gonk Har du roligt i skolan?! stare och det d䲠ska vara en fr姡 jag m峴e svara p忛 kan ju faktiskt vara roligt ibland. :\ kanske. ska du filma med oss i helgen? vet inte... kanske... och nej det är inte kul!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 2:52 am
kamijon Chibi Strawberry kamijon Chibi Strawberry *Kramar* gonk Har du roligt i skolan?! stare och det d䲠ska vara en fr姡 jag m峴e svara p忛 kan ju faktiskt vara roligt ibland. :\ kanske. ska du filma med oss i helgen? vet inte... kanske... och nej det är inte kul! lasse(gamla mattelärare) ser fram emot att se oss på expedition sätra. sweatdrop vad synd.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 2:53 am
Chibi Strawberry kamijon Chibi Strawberry kamijon Chibi Strawberry *Kramar* gonk Har du roligt i skolan?! stare och det d䲠ska vara en fr姡 jag m峴e svara p忛 kan ju faktiskt vara roligt ibland. :\ kanske. ska du filma med oss i helgen? vet inte... kanske... och nej det är inte kul! lasse(gamla mattelärare) ser fram emot att se oss på expedition sätra. sweatdrop vad synd. kul för honom då...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 2:54 am
kamijon Chibi Strawberry kamijon Chibi Strawberry kamijon Chibi Strawberry *Kramar* gonk Har du roligt i skolan?! stare och det d䲠ska vara en fr姡 jag m峴e svara p忛 kan ju faktiskt vara roligt ibland. :\ kanske. ska du filma med oss i helgen? vet inte... kanske... och nej det är inte kul! lasse(gamla mattelärare) ser fram emot att se oss på expedition sätra. sweatdrop vad synd. kul för honom då... inte vara sur. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 2:56 am
Chibi Strawberry kamijon Chibi Strawberry kamijon Chibi Strawberry kamijon Chibi Strawberry *Kramar* gonk Har du roligt i skolan?! stare och det d䲠ska vara en fr姡 jag m峴e svara p忛 kan ju faktiskt vara roligt ibland. :\ kanske. ska du filma med oss i helgen? vet inte... kanske... och nej det är inte kul! lasse(gamla mattelärare) ser fram emot att se oss på expedition sätra. sweatdrop vad synd. kul för honom då... inte vara sur. gonk vad? stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 2:58 am
har det hänt något eller? du brukar inte vara såhär. sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 2:59 am
Chibi Strawberry har det hänt något eller? du brukar inte vara såhär. sad jag är trött ok
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 3:00 am
kamijon Chibi Strawberry har det hänt något eller? du brukar inte vara såhär. sad jag är trött ok var du uppe länge? ahaaaa.. det är därför du har sådär pms humör ibland. för att du är trött.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|