|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 7:11 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 7:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 7:27 am
Nightmare Asura Du �r verkligen en av "dom". xd Alla (nästan iaf) gillar Miku! Wei (:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 7:39 am
Aranea Nightmare Asura Du �r verkligen en av "dom". xd Alla (nästan iaf) gillar Miku! Wei (: OMG! heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 9:04 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 9:50 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 10:29 am
uppdatering + Blondera mig + Bara 7 minuter kvar
- Svider som bara den *springa runt kvarteret* rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 2:09 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 2:09 pm
+ Bada med Chibi, Filthy,Miradjii och Yannah! heart + Godis! biggrin + Filthy's smexiga hår;3 + Pizza! :3 + Tog på Morgan och Martins saker i deras rum ;D (tolka?) + Bilder jag fått! + I GOT LIFE! + Träffade min faster heart + Dåliga skämt om bla. Jehovas vittnen och bosnien o.o + Började regna när vi var inne på pizzerian och slutar när vi gick ut ;D + Shimi-baka heart + Power meet i SAAB med chibi och Yannah cool
- Brände mig lite på axlarna och så badade jag inte så mycket! Fy på mig! - Jehovas vittnen i hela strängnäs!! - VARMA STENBRYGGA! edit: - Det var två år sen han dog nu.. .____.;; *sakna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 2:23 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 2:44 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 2:51 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 2:54 pm
+ Nattbada. + Tr�ffa nakna power meet raggare.. xDD + Vart hemma hos johana i en vecka
- Helt slut - Hemma - Vill hem till johanna - Power meet
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 3:19 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 08, 2005 3:32 pm
inte h�nt alltf�r mycket plus idag, men wth XD
+ Folk som st�ttat mig att af�rs�ka st�tta en kompis
+/- jag kan vara sn�ll, f�r sn�ll f�r mitt eget b�sta med... (eller s� hj�lper det itne alls .__.)
- Kompis med problem - Vill hj�lpa men allt jag s�ger kastas rakt emot mig... - M�r inte bra av att min "hj�lp" inte uppskattas... - Vill finnas till hands f�r min kompis... men g�r inte det... - Kanske inte kan �ka till min kompis och agera som st�d... vill nog inte at tjag kommer - Inget att g�ra, ingen att vara med... vill slippa denh�ra h�lan... - Tr�tt p� att bo h�r... vill bort... bort i n�gra dagar och slappna av... - Tydligen har jag f�rr�ndrats... - Vill bli mitt gammla jag igen... - Vet inte vad jag ska g�ra �t n�tt... allt g�r i bakslag f�r mig - Alla e typ borta eller upptagna... eller s� hindrar mitt liv mig fr�n att g�ra n�tt - F�r mycket minus, man kan n�stan tro jag sitter o deppar just nu... kanske jag g�r - Jag t�nker f�r mycket...
detta är gårdagens
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|