|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:00 pm
Blixtra Varsågod!! *Slickar i ansikte* Oj.. Men djur fick inte vara här va?! xd eek surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:00 pm
Blixtra Nova_Camui <.< jag lyckas bara inte komma in i någon konversation gonk Därför ska jag tvinga er att läsa mitt och min brors skämt. Mikael - Hehe, J. Lö. (Ni vet, jennifer lopez kallas j. lo, och jag heter jennifer lönebrink, därför blir det j.lö xp ) Jennifer - Käft... Mikloaf. lol... Dricka sprit och hålla käften låter bekant.. DLK (De lyckliga kompisarna för dom som inte vet) va? Jo, den låten är kewl xd Fasst lite jobbig dock.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:01 pm
Miradjii Blixtra Varsågod!! *Slickar i ansikte* Oj.. Men djur fick inte vara här va?! xd eek surprised Du är söt på bilden också!! whee Till Nova: Jo den är det.. Jag diggar balladen om den kaxige lilla myran och Hockefrilla mest jag ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:02 pm
Blixtra Miradjii Blixtra Varsågod!! *Slickar i ansikte* Oj.. Men djur fick inte vara här va?! xd eek surprised Du är söt på bilden också!! whee Till Nova: Jo den är det.. Jag diggar balladen om den kaxige lilla myran och Hockefrilla mest jag ;D Hockeyfrilla? Uhh, den är väldigt irriterande tycker jag. "ho ho ho ho ho ho ho hokeyfrilla"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:03 pm
Förövrigt beodrar jag Miradjii att ge mig eller låna ut i *host* några månader sina DJ's biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:03 pm
Nova_Camui Blixtra Miradjii Blixtra Varsågod!! *Slickar i ansikte* Oj.. Men djur fick inte vara här va?! xd eek surprised Du är söt på bilden också!! whee Till Nova: Jo den är det.. Jag diggar balladen om den kaxige lilla myran och Hockefrilla mest jag ;D Hockeyfrilla? Uhh, den är väldigt irriterande tycker jag. "ho ho ho ho ho ho ho hokeyfrilla" Jo men jag tycker den är roliga jag.. ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:04 pm
Nu går jag och lägger mig. God Natt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:06 pm
Yannah Nu går jag och lägger mig. God Natt! God Natt! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:06 pm
Yannah Nu går jag och lägger mig. God Natt! Godnatt whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:08 pm
Finns ju inget att göra sad Ska väll gå och rita ett tag, kommer kanske senare, men då är det väll inga kvar sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:08 pm
Sephyre: Njaaa, jag vet inte om jag vill det...
Yannah: Natti natti!~ whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:09 pm
*dansar runt* blaugh Ne, god natt pojks and flicks.. *slänger en extra blick på "Mira's" Avatar.. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:13 pm
Blixtra *dansar runt* blaugh Ne, god natt pojks and flicks.. *slänger en extra blick på "Mira's" Avatar.. wink Natti natti!~ whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 4:29 pm