|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:35 pm
.. *Peka på* Du läser porr! >o<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:36 pm
Valgarv +__+ *Falla ihop* Pet: Njaaa..Det vet jag inget om xd Mawhawhawhawhawharr *gömmer sig bakom petsy*>_>; hellu 3nodding xd *vinkar till petsy*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:36 pm
Sostrate Valgarv +__+ *Falla ihop* Pet: Njaaa..Det vet jag inget om xd Mawhawhawhawhawharr *gömmer sig bakom petsy*>_>; hellu 3nodding xd *vinkar till petsy* *vink*^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:38 pm
Petsy .. *Peka på* Du läser porr! >o< N-Nä!o_o Sos: *Reser sig upp*..@___@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:38 pm
^___^! Nao, nu skall jag sova. Skola...redovisning .__., men men. Vi ses imorrn ^o^ *kramar båda*tjingeling!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:39 pm
Valgarv Petsy .. *Peka på* Du läser porr! >o< N-Nä!o_o Sos: *Reser sig upp*..@___@ Skäms! scream Och du ska föreställa lärare, va?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:40 pm
Sostrate ^___^! Nao, nu skall jag sova. Skola...redovisning .__., men men. Vi ses imorrn ^o^ *kramar båda*tjingeling! *Kramar tillbaka hårt* whee Lycka till med redovisnnigen! Pet: Vem har sagt nåt om lärare?!<.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:41 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:43 pm
Nä <.< Jag tänkte bara på det kapitlet där han går in och slår sönder en vägg med en slägga xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:44 pm
Valgarv Nä <.< Jag tänkte bara på det kapitlet där han går in och slår sönder en vägg med en slägga xD Har jag inte sett.. Men jag är inte så förtjust i GTO ändå sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:46 pm
Petsy Valgarv Nä <.< Jag tänkte bara på det kapitlet där han går in och slår sönder en vägg med en slägga xD Har jag inte sett.. Men jag är inte så förtjust i GTO ändå sweatdrop Nah,GTO är ju bäst i Manga Mania!xD Han är så skön! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:46 pm
.. *Ser att det är fullmåne* o___o *Gömmer sig under en filt*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:47 pm
Petsy .. *Ser att det är fullmåne* o___o *Gömmer sig under en filt* ?<.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:48 pm
Valgarv Petsy Valgarv Nä <.< Jag tänkte bara på det kapitlet där han går in och slår sönder en vägg med en slägga xD Har jag inte sett.. Men jag är inte så förtjust i GTO ändå sweatdrop Nah,GTO är ju bäst i Manga Mania!xD Han är så skön! whee Mm.. Jätte.. *Himla med ögonen* sweatdrop Egentligen är Love Hina den enda serien jag gillar i MM, så jag funderar på och köpa böckerna (14st) på engelska istället..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:49 pm
Valgarv Petsy .. *Ser att det är fullmåne* o___o *Gömmer sig under en filt* ?<.< Vill inte bli varulv =_=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|