|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:51 pm
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Humhum.. *G岠och h䭴ar lite tobak* .. F岠duga *Stoppar i pipan och t䮤er p媛 *Drar ut pipan ur munnen och krossar den i min hand* stare .. Vad är det nu?Inte hålla på med sånt u.u Men jag gillar ju det.. ._.Too bad -.- Dumma crying Japp,tell me about it <.< .. *Berättar om det*Tack ^w^ Varsågo^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:51 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:52 pm
Valgarv domokun Du måste gå som Komugi-chan~! xp Jag skall nog köpa typ imorrn och börja sy 3nodding xd skall bara mäta och kolla hur mycket tyg jag behöver <_<; 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:52 pm
Köp mig en ny pipa nu -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:55 pm
Sos: Naaw,sweet :3 Jag ska börja sy kanske på fredag,måste hitta bra mallar och så +___+ Kanske inte hinner till J-Cult ;___;
Pet: Orka.<.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:57 pm
Valgarv Sos: Naaw,sweet :3 Jag ska börja sy kanske på fredag,måste hitta bra mallar och så +___+ Kanske inte hinner till J-Cult ;___; Pet: Orka.<.< Kan du inte komma till J-Cult i din coola rock? whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:58 pm
Petsy Kan du inte komma till J-Cult i din coola rock? whee Hah,lär nog bli så xd Eftersom det lär vara mäktigt kallt då..Men,om jag nu kommer till din skola nästa vecka får du se den. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:59 pm
Valgarv Petsy Kan du inte komma till J-Cult i din coola rock? whee Hah,lär nog bli så xd Eftersom det lär vara mäktigt kallt då..Men,om jag nu kommer till din skola nästa vecka får du se den. :3 Omg yay domokun heart Då ska jag glompa rocken, och dig whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:00 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:00 pm
Petsy Valgarv Petsy Kan du inte komma till J-Cult i din coola rock? whee Hah,lär nog bli så xd Eftersom det lär vara mäktigt kallt då..Men,om jag nu kommer till din skola nästa vecka får du se den. :3 Omg yay domokun heart Då ska jag glompa rocken, och dig whee Sweet. 4laugh heart whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:02 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:03 pm
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Kan du inte komma till J-Cult i din coola rock? whee Hah,lär nog bli så xd Eftersom det lär vara mäktigt kallt då..Men,om jag nu kommer till din skola nästa vecka får du se den. :3 Omg yay domokun heart Då ska jag glompa rocken, och dig whee Sweet. 4laugh heart whee whee Sen kanske jag snor rocken domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:05 pm
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Kan du inte komma till J-Cult i din coola rock? whee Hah,lär nog bli så xd Eftersom det lär vara mäktigt kallt då..Men,om jag nu kommer till din skola nästa vecka får du se den. :3 Omg yay domokun heart Då ska jag glompa rocken, och dig whee Sweet. 4laugh heart whee whee Sen kanske jag snor rocken domokun Det får vi allt se. wink Om du orkar,den väger ju runt 10 kg xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 3:06 pm
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Kan du inte komma till J-Cult i din coola rock? whee Hah,lär nog bli så xd Eftersom det lär vara mäktigt kallt då..Men,om jag nu kommer till din skola nästa vecka får du se den. :3 Omg yay domokun heart Då ska jag glompa rocken, och dig whee Sweet. 4laugh heart whee whee Sen kanske jag snor rocken domokun Det får vi allt se. wink Om du orkar,den väger ju runt 10 kg xd xd 10kg klarar jag av sweatdrop Om jag orkar tar jag med dig hem också domokun heart wink heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|