|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:31 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:35 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:37 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:38 pm
Valgarv Petsy Humhum.. *G岠och h䭴ar lite tobak* .. F岠duga *Stoppar i pipan och t䮤er p媛 *Drar ut pipan ur munnen och krossar den i min hand* stare .. Vad är det nu?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:42 pm
Petsy Valgarv Petsy Humhum.. *G岠och h䭴ar lite tobak* .. F岠duga *Stoppar i pipan och t䮤er p媛 *Drar ut pipan ur munnen och krossar den i min hand* stare .. Vad är det nu?Inte hålla på med sånt u.u
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:44 pm
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Humhum.. *G岠och h䭴ar lite tobak* .. F岠duga *Stoppar i pipan och t䮤er p媛 *Drar ut pipan ur munnen och krossar den i min hand* stare .. Vad är det nu?Inte hålla på med sånt u.u Men jag gillar ju det.. ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:44 pm
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Humhum.. *G岠och h䭴ar lite tobak* .. F岠duga *Stoppar i pipan och t䮤er p媛 *Drar ut pipan ur munnen och krossar den i min hand* stare .. Vad är det nu?Inte hålla på med sånt u.u Men jag gillar ju det.. ._.Too bad -.-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:45 pm
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Humhum.. *G岠och h䭴ar lite tobak* .. F岠duga *Stoppar i pipan och t䮤er p媛 *Drar ut pipan ur munnen och krossar den i min hand* stare .. Vad är det nu?Inte hålla på med sånt u.u Men jag gillar ju det.. ._.Too bad -.- Dumma crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:46 pm
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Humhum.. *G岠och h䭴ar lite tobak* .. F岠duga *Stoppar i pipan och t䮤er p媛 *Drar ut pipan ur munnen och krossar den i min hand* stare .. Vad är det nu?Inte hålla på med sånt u.u Men jag gillar ju det.. ._.Too bad -.- Dumma crying Japp,tell me about it <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:48 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:48 pm
Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Humhum.. *G岠och h䭴ar lite tobak* .. F岠duga *Stoppar i pipan och t䮤er p媛 *Drar ut pipan ur munnen och krossar den i min hand* stare .. Vad är det nu?Inte hålla på med sånt u.u Men jag gillar ju det.. ._.Too bad -.- Dumma crying Japp,tell me about it <.< .. *Berättar om det*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:49 pm
Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Valgarv Petsy Humhum.. *G岠och h䭴ar lite tobak* .. F岠duga *Stoppar i pipan och t䮤er p媛 *Drar ut pipan ur munnen och krossar den i min hand* stare .. Vad är det nu?Inte hålla på med sånt u.u Men jag gillar ju det.. ._.Too bad -.- Dumma crying Japp,tell me about it <.< .. *Berättar om det*Tack ^w^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 2:49 pm