|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 2:02 pm
Oranjekorfbalpizza! Hehe, sorry kitt ^_^' Toch bedankt, heb gister echt een fantastische avond gehad xd @ OKP : Ik ook hoor ^_^ Ik ben het wel gewend dat ik een beetje 'de pineut' ben, maar zolang je het niet meent vind ik het niet erg smile Vond het gezellig. En, nog last gehad van Grolse Katers? XD @ Zakou : ........... Nee, die had je nog niet laten zien *faints* Opeens vind ik die tekening 8x zo mooi XD COOOOOOL!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 2:04 pm
kan ik tenminste met een gerust hart gaan slapen ^_^
Weltrusten ADPE!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 2:09 pm
Trusten!! Goed uitslapen voor de Pillowfight XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 18, 2006 1:02 am
kittyocean Oranjekorfbalpizza! Hehe, sorry kitt ^_^' Toch bedankt, heb gister echt een fantastische avond gehad xd @ OKP : Ik ook hoor ^_^ Ik ben het wel gewend dat ik een beetje 'de pineut' ben, maar zolang je het niet meent vind ik het niet erg smile Vond het gezellig. En, nog last gehad van Grolse Katers? XD @ Zakou : ........... Nee, die had je nog niet laten zien *faints* Opeens vind ik die tekening 8x zo mooi XD COOOOOOL!!!! Sjoa, daar wordt je juf voor he ~_^ En nee, volgens mij heeft ie gister genoeg gehad ^__^;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 18, 2006 1:54 am
ik zijt er weer!!!.....nadat mijn leerkracht niet op is komen dagen voor zijn afspraak stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 18, 2006 2:12 am
Welkom terug ^_^ Nja, heb je iig een rustig dagje :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 18, 2006 2:58 am
Darlaa hmm, hou die site er dan geen rekening mee? want als in nederland de zomertijd ingaat moet ik mijn gaia tijd op +2 zetten en een week later weer terug als de amerikaanse zomertijd ingaat en gaia het veranderd. Dus het is gewoon nu +1 en die site geeft de verkeerde GMT aan? Okey, ik denk dat ik het snap; GMT is een wereld tijd waar de zomertijd geen invloed op heeft, Als gaia de zomertijd in gaat om rekening te houden met pst en zo schuift de aanduiding in de tijd settings ook een uur op. Dus dan zitten we wel in GMT+2 alleen geven de Gaia zettings het verkeert aan..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 18, 2006 7:04 am
Ik dacht dat GMT Greenwhich Time was ofzo.....weer mis dus *zucht* Timezones... we hate it
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 18, 2006 7:12 am
GMT is greenwhich xD in ieder geval is GMT de tijd van engeland xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 18, 2006 7:41 am
Zat ik toch verdraaid dicht in de buurt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 18, 2006 8:18 am
Zakou Nenharma GMT is greenwhich xD in ieder geval is GMT de tijd van engeland xD Dus dan zitten we toch op gmt+1!?? want wij zitten een uur verder dan engeland.. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 18, 2006 8:31 am
volgens mij wel =3 ach eigenlijk is er zeg maar een thread in de GCD die bij belangrijke events even laat weten hoe laat er waar het event begint xD *gaat op zoek naar link*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 18, 2006 8:33 am
according to this thread: http://www.gaiaonline.com/forum/viewtopic.php?t=12230623 zitten wij op GMT +1 ^_^
"(GMT+1)
(9.00AM | 0900 Hours) - 16/4/06 - Local Time - Event Starts (9.00PM | 2100 Hours) - 17/4/06 - Local Time - Event Ends
|CET, MET, MEZ|
Center/Middle European Time: Center-Europe, Angola, Libya, Niger, Spain"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|