|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:27 pm
Frosty the snowman... *Nynnar* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:27 pm
chibi_chan Sephyre vi matchar nästan. Heh. Fast du skulle nog behöva skaffa en rock då också
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:32 pm
Det här är min outfit just nu. Svart hör inte till.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:40 pm
KONNICHIIIIIWAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:41 pm
Blixtra KONNICHIIIIIWAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! *kommer in precis efter Blixtra* Hej hej!~ whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:49 pm
Miradjii Blixtra KONNICHIIIIIWAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! *kommer in precis efter Blixtra* Hej hej!~ whee *hoppar på Miradjii* blaugh Jag vill ha din Avatar.. Den är så cool ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:51 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:51 pm
Blixtra *hoppar på Miradjii* blaugh Jag vill ha din Avatar.. Den är så cool ;D eek T-t-tack... redface
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:52 pm
Hej Nova och Miradjii...och alla andra som jag har missat att hälsa på
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:53 pm
Miradjii Blixtra *hoppar på Miradjii* blaugh Jag vill ha din Avatar.. Den är så cool ;D eek T-t-tack... redface Varsågod!! *Slickar i ansikte* Oj.. Men djur fick inte vara här va?! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:55 pm
<.< jag lyckas bara inte komma in i någon konversation gonk
Därför ska jag tvinga er att läsa mitt och min brors skämt.
Mikael - Hehe, J. Lö. (Ni vet, jennifer lopez kallas j. lo, och jag heter jennifer lönebrink, därför blir det j.lö xp ) Jennifer - Käft... Mikloaf.
lol...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:57 pm
chibi_chan Det här är min outfit just nu. Svart hör inte till. Jag menade nån vit rock, duh. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:58 pm
Nova_Camui <.< jag lyckas bara inte komma in i någon konversation gonk Därför ska jag tvinga er att läsa mitt och min brors skämt. Mikael - Hehe, J. Lö. (Ni vet, jennifer lopez kallas j. lo, och jag heter jennifer lönebrink, därför blir det j.lö xp ) Jennifer - Käft... Mikloaf. lol... Dricka sprit och hålla käften låter bekant.. DLK (De lyckliga kompisarna för dom som inte vet) va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|