|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:36 am
Sostrate Kitten Celeste Sostrate Kitten Celeste Sostrate Kitten Celeste Jag hade f?ntat mig att bli bannad och allt. Ska man beh?terrorisera Strawberry f?tt bli det? :< Inte f?tt jag vill bli det. eek o__O;; varför skulle du göra något sådant!>__<; Jag vet inte. :< Men jag trodde att jag skulle bli bannad för mitt tidigare betéende. Borde du inte d堶ara glad att du inte 䲠det ._.;;? Jo det 䲠klart jag 䲠glad. smile Men jag f?ker bara lista ut hur mycket man f岠g?utan att bli bannad. Nja..finns regler i gillet och det finns regler i gaia översiktligt som du kan kolla upp?o__O; Smart!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:36 am
Valgarv QFW"EGRGJTMTH;YHJ;MDNERBSWDVQABFGJNDEFHBRGVQ!!!*Får total damp och slår på allt i min närhet* xd !!!!!!!!!! >__>; ser att klippet påverkat dig* 3nodding xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:38 am
Sostrate Valgarv QFW"EGRGJTMTH;YHJ;MDNERBSWDVQABFGJNDEFHBRGVQ!!!*Får total damp och slår på allt i min närhet* xd !!!!!!!!!! >__>; ser att klippet påverkat dig* 3nodding xd QGFWEJHFGJDGEW%¤H!!!!*Fortsätter* scream scream domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:38 am
eek Sexuella trakasserier blir nog min nästa uppgift.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:39 am
Kitten Celeste eek Sexuella trakasserier blir nog min nästa uppgift. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:40 am
Valgarv Kitten Celeste eek Sexuella trakasserier blir nog min nästa uppgift. stare Förlåt vännen. eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:40 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:41 am
Kitten Celeste eek Sexuella trakasserier blir nog min nästa uppgift. .___.;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Kitten Celeste eek Sexuella trakasserier blir nog min nästa uppgift. .___.;;; sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Sostrate Valgarv QFW"EGRGJTMTH;YHJ;MDNERBSWDVQABFGJNDEFHBRGVQ!!!*Får total damp och slår på allt i min närhet* xd !!!!!!!!!! >__>; ser att klippet påverkat dig* 3nodding xd QGFWEJHFGJDGEW%¤H!!!!*Fortsätter* scream scream domokun *lider av syrebrist* xd xd xd xd !!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:44 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:44 am
Kitten Celeste Sostrate Kitten Celeste eek Sexuella trakasserier blir nog min nästa uppgift. .___.;;; sweatdrop gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:45 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:46 am
Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv QFW"EGRGJTMTH;YHJ;MDNERBSWDVQABFGJNDEFHBRGVQ!!!*Får total damp och slår på allt i min närhet* xd !!!!!!!!!! >__>; ser att klippet påverkat dig* 3nodding xd QGFWEJHFGJDGEW%¤H!!!!*Fortsätter* scream scream domokun *lider av syrebrist* xd xd xd xd !!! *Kastar en syretank till* xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:47 am
Valgarv Sostrate Valgarv Sostrate Valgarv QFW"EGRGJTMTH;YHJ;MDNERBSWDVQABFGJNDEFHBRGVQ!!!*Får total damp och slår på allt i min närhet* xd !!!!!!!!!! >__>; ser att klippet påverkat dig* 3nodding xd QGFWEJHFGJDGEW%¤H!!!!*Fortsätter* scream scream domokun *lider av syrebrist* xd xd xd xd !!! *Kastar en syretank till* xd xd *tackar och får leva ett tag till* xd xd ahahahaha!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|