|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 3:15 am
kittyocean    Gaia vraagt mensen uit te nodigen voor Halloween.... lekker, als mijn vrienden ZIJN AL op Gaia crying Ik kan dus NIEMAND uitnodigen XD I made all the images myself! Do not steal them please!
 Hetzelfde voor mij.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 3:36 am
DavidGemmell number_17 DavidGemmell number_17 vrouwelijke mule accound aanmaken. en dan vragen om donaties aan jongens.
tip: geef je mule een sexy naam, of een ontdeugende. 3nodding Erg doortrapt. Je bent als een online lapdancer. ninja je moet eens weten wink eek Je kan niets bewijzen... ninja wink ik kan de pm's niet posten. maar dan ben ik zeker de funcie mod hier kwijt razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 5:14 am
Ik ben denken hoe arm mijn Nederlands naar anderen is vergeleken. Ook hou ik van deze vereniging.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 19, 2006 9:11 am
Hatelijk_en_bloeden Ik ben denken hoe arm mijn Nederlands naar anderen is vergeleken. Ook hou ik van deze vereniging. babelfish?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 12:17 am
Cards is back! blaugh Eindelijk! En dan krijg je ook nog eens 50 tokens van de DC! xDD
+ Ik heb een 6.4 voor biologie! (waarvan ik dacht dt ik hem echt verprutst had)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 12:44 am
On my mind: Ik wil m'n vriendin is een keer hier laten logeren, maar me moeder laat het niet toe crying . M'n ma zet steeds dat het niet hoort maar we doen helemaal niets neutral . En zouden we wat doen zouden we het toch doen, of ze nou zou blijven slapen of niet rolleyes , en ik heb geen idee hoe ik m'n ma kan overtuigen dat het wel mag... Iemand tips? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 1:27 am
SirVendetta On my mind: Ik wil m'n vriendin is een keer hier laten logeren, maar me moeder laat het niet toe crying . M'n ma zet steeds dat het niet hoort maar we doen helemaal niets neutral . En zouden we wat doen zouden we het toch doen, of ze nou zou blijven slapen of niet rolleyes , en ik heb geen idee hoe ik m'n ma kan overtuigen dat het wel mag... Iemand tips? sweatdrop jou moeder is dom, en overprotective. "het hoort niet zo" confused hoezo hoort het niet zo? er zijn geen eens vaste maatstaven voor. en als jullie niets van plan zijn heeft ze helemaal geen goede reden meer. ow btw, als jullie iets willen doen dan gebeurd dat toch wel, vertel haar dat. ik bedoel als de noot hoog is dan doen jullie het gewoon een keer buitenhuis.. rolleyes en moeders zijn niet te overtuigen. persoonlijk zou ik met haar meegaan, maar dan 300% zo erg. heel de dag zeuren dat het wel eens zou kunnen gebeuren etc.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 4:25 am
number_17 Hatelijk_en_bloeden Ik ben denken hoe arm mijn Nederlands naar anderen is vergeleken. Ook hou ik van deze vereniging. babelfish?Um, nr. Waarom? Ben ik slechter aan het dan ik dacht? Ik onderrichtte mezelf. ..... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 5:10 am
Hatelijk_en_bloeden number_17 Hatelijk_en_bloeden Ik ben denken hoe arm mijn Nederlands naar anderen is vergeleken. Ook hou ik van deze vereniging. babelfish?Um, nr. Waarom? Ben ik slechter aan het dan ik dacht? Ik onderrichtte mezelf. ..... sweatdrop je vertaling van woorden is niet slecht. alleen je gramatica lijkt een beetje op die van babelfish 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 11:19 am
number_17 SirVendetta On my mind: Ik wil m'n vriendin is een keer hier laten logeren, maar me moeder laat het niet toe crying . M'n ma zet steeds dat het niet hoort maar we doen helemaal niets neutral . En zouden we wat doen zouden we het toch doen, of ze nou zou blijven slapen of niet rolleyes , en ik heb geen idee hoe ik m'n ma kan overtuigen dat het wel mag... Iemand tips? sweatdrop jou moeder is dom, en overprotective. "het hoort niet zo" confused hoezo hoort het niet zo? er zijn geen eens vaste maatstaven voor. en als jullie niets van plan zijn heeft ze helemaal geen goede reden meer. ow btw, als jullie iets willen doen dan gebeurd dat toch wel, vertel haar dat. ik bedoel als de noot hoog is dan doen jullie het gewoon een keer buitenhuis.. rolleyes en moeders zijn niet te overtuigen. persoonlijk zou ik met haar meegaan, maar dan 300% zo erg. heel de dag zeuren dat het wel eens zou kunnen gebeuren etc. Ik vind niet dat je dat kan zeggen. Moeders zijn gewoon bezorgd. That's all. Een goede moeder is in ieder geval bezorgd. Je zou je moeder kunnen voorstellen aparte kamers te nemen. Misschien stelt haar dat wat gerust?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 11:24 am
ik vind de reactie van nr 17 een beetje grof en erg verkeerd overgebracht (het stukje dat z'n moeder dom is enz) Ik ben het met kitty eens ,MAAAARRRR ik herinner me nog dat TOEN ik een vriendin had we bij me pa bleven slapen en beide een eigenslaapzak kregen enz.... tjah beide een apparte kamer is natuurlijk geen optie ik bedoel dat is niet leuk en kan je net zo goed niet logeren ( mijn mening) ik denk wel dat nummer 17 idd gelijk heeft gewoon duidenlijk maken dat als JULLIE willen jullie het toch wel doen, en tjah ik weet niet hoe oud je bent maar afhankelijk van leeftijd kan ik het me ook wel voorstellen, ik zou er niet aan moeden denken dat me zusje van 14 nual met 1 van der vriendjes ging slapen...... ze heeft slechts iedere week een ander. maargoed weet nie hoe oud je bent..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 11:35 am
   Ik ben het met je eens Eastvane, maar ik ben ook van mening dat je eerst vertrouwen moet winnen in dit geval smile en als je daarmee moet beginnen door eerst een nacht apart te slapen...so be it =D I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 11:58 am
ik denk niet dat dat echt een manier is waarop je vertrouwen wint aangezien je er ook weinig mee bewijst ( je kan nie anders )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 2:56 pm
Er is iemand op school, -schreeuw van frustratie-, die kan ik niet uitstaan: MIJN EFFING MENTOR!!!
Die gast heeft gewoon echt geen hersens! Woensdag hadden we les van hem, gaat hij eerst zeggen dat we alles uit zijn gezichtspunt moeten invullen op een toets, vijf minuten later moeten we alles uit ons eigen gezichtspunt invullen. Als iemand dan zegt ´Maar u zegt net dat we alles uit uw gezichtpunt moeten bekijken´ wordie boos.
Vandaag was echt het toppunt: Iedereen kreeg z´n toets terug, bijna iedereen had een onvoldoende. De helft van de vragen stond niet in het boek, of kon je ergens anders opzoeken, dus iedereen was al een beetje uit z´n hum. Het antwoord op een vraag was 500-1870 en zo´n beetje iedereen had 500-1500 (Middeleeuwen) (Ik weer met m´n Koude Oorlog stare ) dus Roxana zegt: ´Maar dat heb ik dan toch voor een deel goed, dat krijg ik toch ook wel voor een deel punten?´, die gast schiet gigantisch uit z´n slof en begint helemaal te schreeuwen. Dus Jeffrey zegt: ´Nou, meneer, nou hoeft u niet meteen helemaal te schreeuwen´ Leraar: ´Blah blah Ik wens met respect behandeld te worden blah blah´ Jeffrey: ´Ja, wij ook, daarom hoeft u ook niet zo te schreeuwen´ Einde verhaal. Jeffrey weggestuurd. Les verder gegaan.
Jeffrey is naar de studiebegeleider gegaan, verhaal verteld. De studiebegeleider bleek wel meer klachten te hebben gehad. We moesten maar en keer al onze klachten op een briefje schrijven en aan haar geven, dan zou zij het met ´m doornemen. Jeffrey is uiteindelijk in het straflokaal gaan zitten, waar ook die dude van Maatschappijleer zat, wel coole vent, heeft daar ook het verhaal verteld, wilde die man wel weten. Daarna hadden we dus maatschappijleer en hij heeft ook gezegd dat het echt niet kon, en dat we er echt iets aan moesten doen. We hebben 2 A4-tjes vor met klachten.
Nou, ik ben wel blij dat we dit allemaal hebben gedaan enzo, maar ik ben wel bang voor de gevolgen die we hiermee krijgen. En eerlijk gezegd denk ik niet dat er veel gaat veranderen.
P.S.: Je hoeft het niet (Helemaal) te lezen, wilde gewoon even m´n hart luchten 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 20, 2006 2:59 pm
kittyocean number_17 SirVendetta On my mind: Ik wil m'n vriendin is een keer hier laten logeren, maar me moeder laat het niet toe crying . M'n ma zet steeds dat het niet hoort maar we doen helemaal niets neutral . En zouden we wat doen zouden we het toch doen, of ze nou zou blijven slapen of niet rolleyes , en ik heb geen idee hoe ik m'n ma kan overtuigen dat het wel mag... Iemand tips? sweatdrop jou moeder is dom, en overprotective. "het hoort niet zo" confused hoezo hoort het niet zo? er zijn geen eens vaste maatstaven voor. en als jullie niets van plan zijn heeft ze helemaal geen goede reden meer. ow btw, als jullie iets willen doen dan gebeurd dat toch wel, vertel haar dat. ik bedoel als de noot hoog is dan doen jullie het gewoon een keer buitenhuis.. rolleyes en moeders zijn niet te overtuigen. persoonlijk zou ik met haar meegaan, maar dan 300% zo erg. heel de dag zeuren dat het wel eens zou kunnen gebeuren etc. Ik vind niet dat je dat kan zeggen. Moeders zijn gewoon bezorgd. That's all. Een goede moeder is in ieder geval bezorgd. Je zou je moeder kunnen voorstellen aparte kamers te nemen. Misschien stelt haar dat wat gerust? ik zei te bezocht, een beetje is niet erg nee, maar juist heel goed. maar te veel is juist totaal niet goed. als zijn moeder een goede reden gaf dan had ik er nog in kunnen komen. maar als je beste reden is "het hoort niet zo" dan is ze in mijn ogen dus dom. dom in de zin van niet slim genoeg om wel een goede reden te hebben. hoe moet ik het dan anders noemen? ik hou niet van onnodige eufemisme (ofzo) in zulke meningen. het hoort juist wel zo dat je als koppel bij elkaar mag slapen. ik zou als enige reden waarom het niet mag het geloof op kunnen noemen. voor de rest is er niets waarom het niet mag.
vind me grof, maakt me niet uit. maar op zulke situaties moet je gewoon hard zijn, anders komt er nooit een oplossing. als je toegeeft dat je moeder gelijk geeft het je over 2 jaar nog steeds dat probleem.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|