|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:54 pm
Petsy Filthy Chibi Strawberry Tänk om man hade sådana söta saker. :3 Ja. gonk Starta en charity, jag behöver pengar. Jag är sååå fattig. xp *Donerar sin svans* xp Ja, ge den till mig är du snäll. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:56 pm
Filthy Ja, ge den till mig är du snäll. xd Du har ju redan en! Jag har ingen... men jag har ju den här fina tvättbjörnssvansen som chibi_chocobo tyckte att jag skulle ha... smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:56 pm
Chibi Strawberry Ja visst min lilla gran. Du är såååå fattig. 3nodding Otroligt! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:57 pm
Yannah Filthy Ja, ge den till mig är du snäll. xd Du har ju redan en! Jag har ingen... men jag har ju den här fina tvättbjörnssvansen som chibi_chocobo tyckte att jag skulle ha... smile Ja, men jag kan ju byta den mot en angelic sash. Den jag egentligen questar för nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:57 pm
Filthy Chibi Strawberry Ja visst min lilla gran. Du är såååå fattig. 3nodding Otroligt! xp Mm.. Du borde donera till mig istället. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:58 pm
Filthy Petsy Filthy Chibi Strawberry Tänk om man hade sådana söta saker. :3 Ja. gonk Starta en charity, jag behöver pengar. Jag är sååå fattig. xp *Donerar sin svans* xp Ja, ge den till mig är du snäll. xd Okej xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:59 pm
*smyger in tyst och kikar sig omkring*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:04 pm
Jag behöver bara Angelic Scarf så är jag klar med questing. domokun Då har jag allt jag vill ha; Devil Tail, OMG, AFK, Nitemare Scarf, och Angelic Scarf
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:08 pm
Det där var elakt Petsy! gonk scream xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:11 pm
Filthy Det där var elakt Petsy! gonk scream xp Vad gjorde hon?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:11 pm
Yannah Filthy Det där var elakt Petsy! gonk scream xp Vad gjorde hon? Hon skickade trade med devil tail sen när jag confirmade så tryckte hon cancel. gonk Jag började ju nästan tro på det. crying xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:14 pm
Filthy Yannah Filthy Det där var elakt Petsy! gonk scream xp Vad gjorde hon? Hon skickade trade med devil tail sen när jag confirmade så tryckte hon cancel. gonk Jag började ju nästan tro på det. crying xd xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:20 pm
Sephyre vi matchar nästan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:23 pm
Filthy Yannah Filthy Det där var elakt Petsy! gonk scream xp Vad gjorde hon? Hon skickade trade med devil tail sen när jag confirmade så tryckte hon cancel. gonk Jag började ju nästan tro på det. crying xd eek xd listigt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 3:26 pm
Yannah Filthy Yannah Filthy Det där var elakt Petsy! gonk scream xp Vad gjorde hon? Hon skickade trade med devil tail sen när jag confirmade så tryckte hon cancel. gonk Jag började ju nästan tro på det. crying xd eek xd listigt... scream Aaah!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|