|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:17 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:17 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:18 am
Sostrate Kitten Celeste Sostrate Kitten Celeste Skulle inte jag bli bannad från gillet eller något? :< o_O;; @o@;;; sweatdrop *pet* domokun sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:19 am
Kitten Celeste Sostrate Kitten Celeste Sostrate Kitten Celeste Skulle inte jag bli bannad från gillet eller något? :< o_O;; @o@;;; sweatdrop *pet* domokun sweatdrop Toom dii doom
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:19 am
Sostrate Kitten Celeste Sostrate Kitten Celeste Sostrate Kitten Celeste Skulle inte jag bli bannad från gillet eller något? :< o_O;; @o@;;; sweatdrop *pet* domokun sweatdrop Toom dii doom :>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:20 am
Kitten Celeste Sostrate Kitten Celeste Sostrate Kitten Celeste Sostrate Kitten Celeste Skulle inte jag bli bannad från gillet eller något? :< o_O;; @o@;;; sweatdrop *pet* domokun sweatdrop Toom dii doom :> ^^;;;?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:21 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:21 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:28 am
Kitten Celeste Jag hade f?ntat mig att bli bannad och allt. Ska man beh?terrorisera Strawberry f?tt bli det? :< Inte f?tt jag vill bli det. eek o__O;; varför skulle du göra något sådant!>__<;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:29 am
Sostrate Kitten Celeste Jag hade f?ntat mig att bli bannad och allt. Ska man beh?terrorisera Strawberry f?tt bli det? :< Inte f?tt jag vill bli det. eek o__O;; varför skulle du göra något sådant!>__<; Jag vet inte. :< Men jag trodde att jag skulle bli bannad för mitt tidigare betéende.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:31 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:32 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:35 am
Kitten Celeste Sostrate Kitten Celeste Sostrate Kitten Celeste Jag hade f?ntat mig att bli bannad och allt. Ska man beh?terrorisera Strawberry f?tt bli det? :< Inte f?tt jag vill bli det. eek o__O;; varför skulle du göra något sådant!>__<; Jag vet inte. :< Men jag trodde att jag skulle bli bannad för mitt tidigare betéende. Borde du inte d堶ara glad att du inte 䲠det ._.;;? Jo det 䲠klart jag 䲠glad. smile Men jag f?ker bara lista ut hur mycket man f岠g?utan att bli bannad. Nja..finns regler i gillet och det finns regler i gaia översiktligt som du kan kolla upp?o__O;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 11:36 am
QFW"EGRGJTMTH;YHJ;MDNERBSWDVQABFGJNDEFHBRGVQ!!!*Får total damp och slår på allt i min närhet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|