|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:13 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek kittyocean Wacht ff.... als OKP ze haalt.... en Kiek rent maar tegelijkertijd scheidsrechter is........... WIE ZIT DAN IN WELK TEAM XD Want IK moet dan rennen!!!! *gaat maar rondjes rennen* Jij moet rennen omdat je weggooide razz , maar jij bent tegen en ik ben.... mezelf XD *Tikt Kitty aan met de bal die die net nog in zijn bek had :3* Uiiiiiiiiit!Sorry, was gedwongen loop *lol* je moet haar uit branden wink *Sob.* *Ziet der voorbij rennen* crying Sleeeechte scheids. blaugh
@ Kitty: Hopelijk gaat het zo wat beter, en slaap zacht smile Sterkte kitty, ik ga ook naar bed toe smile *is vanochtend door de eerste wekker heen geslapen XD of m'n telefoon ging 10 minuten te laat af ^_^'
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:16 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek kittyocean Wacht ff.... als OKP ze haalt.... en Kiek rent maar tegelijkertijd scheidsrechter is........... WIE ZIT DAN IN WELK TEAM XD Want IK moet dan rennen!!!! *gaat maar rondjes rennen* Jij moet rennen omdat je weggooide razz , maar jij bent tegen en ik ben.... mezelf XD *Tikt Kitty aan met de bal die die net nog in zijn bek had :3* Uiiiiiiiiit!Sorry, was gedwongen loop *lol* je moet haar uit branden wink *Sob.* *Ziet der voorbij rennen* crying Sleeeechte scheids. blaugh
@ Kitty: Hopelijk gaat het zo wat beter, en slaap zacht smile Sterkte kitty, ik ga ook naar bed toe smile *is vanochtend door de eerste wekker heen geslapen XD of m'n telefoon ging 10 minuten te laat af ^_^' Hehe ok... dan is er voor mij ook geen reden meer om te blijven smile Dankje voor de supergezelligeavond whee Spreek je wel weer... Truste smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:17 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! *Tikt Kitty aan met de bal die die net nog in zijn bek had :3* Uiiiiiiiiit! Sorry, was gedwongen loop *lol* je moet haar uit branden wink *Sob.* *Ziet der voorbij rennen* crying Sleeeechte scheids. blaugh
@ Kitty: Hopelijk gaat het zo wat beter, en slaap zacht smile Sterkte kitty, ik ga ook naar bed toe smile *is vanochtend door de eerste wekker heen geslapen XD of m'n telefoon ging 10 minuten te laat af ^_^' Hehe ok... dan is er voor mij ook geen reden meer om te blijven smile Dankje voor de supergezelligeavond whee Spreek je wel weer... Truste smile en bedankt... wil je me weg hebben ofzo =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:21 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! *Tikt Kitty aan met de bal die die net nog in zijn bek had :3* Uiiiiiiiiit! Sorry, was gedwongen loop *lol* je moet haar uit branden wink *Sob.* *Ziet der voorbij rennen* crying Sleeeechte scheids. blaugh
@ Kitty: Hopelijk gaat het zo wat beter, en slaap zacht smile Sterkte kitty, ik ga ook naar bed toe smile *is vanochtend door de eerste wekker heen geslapen XD of m'n telefoon ging 10 minuten te laat af ^_^' Hehe ok... dan is er voor mij ook geen reden meer om te blijven smile Dankje voor de supergezelligeavond whee Spreek je wel weer... Truste smile en bedankt... wil je me weg hebben ofzo =P Bedankt waarvoor... Je zei toch dat je naar bed zou gaan, dan kan ik daar toch weinig meer aan doen? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:22 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! *Sob.* *Ziet der voorbij rennen* crying Sleeeechte scheids. blaugh
@ Kitty: Hopelijk gaat het zo wat beter, en slaap zacht smile Sterkte kitty, ik ga ook naar bed toe smile *is vanochtend door de eerste wekker heen geslapen XD of m'n telefoon ging 10 minuten te laat af ^_^' Hehe ok... dan is er voor mij ook geen reden meer om te blijven smile Dankje voor de supergezelligeavond whee Spreek je wel weer... Truste smile en bedankt... wil je me weg hebben ofzo =P Bedankt waarvoor... Je zei toch dat je naar bed zou gaan, dan kan ik daar toch weinig meer aan doen? xd *hij wil je echt weg hebben* okee, ik spreek je misschien ooit wel weer eens wink Misschien dat ik over een maand of twee nog een mailtje stuur als ik me verveel.. tot dan he razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:24 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! *Sob.* *Ziet der voorbij rennen* crying Sleeeechte scheids. blaugh
@ Kitty: Hopelijk gaat het zo wat beter, en slaap zacht smile Sterkte kitty, ik ga ook naar bed toe smile *is vanochtend door de eerste wekker heen geslapen XD of m'n telefoon ging 10 minuten te laat af ^_^' Hehe ok... dan is er voor mij ook geen reden meer om te blijven smile Dankje voor de supergezelligeavond whee Spreek je wel weer... Truste smile en bedankt... wil je me weg hebben ofzo =P Bedankt waarvoor... Je zei toch dat je naar bed zou gaan, dan kan ik daar toch weinig meer aan doen? xd *hij wil je echt weg hebben* okee, ik spreek je misschien ooit wel weer eens wink Misschien dat ik over een maand of twee nog een mailtje stuur als ik me verveel.. tot dan he razz Onzin XD Zou niets liever willen dan tot 12 uur hier met je kletsen O.o' *Sob* Dat overleeef ik niet xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:28 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! Hehe ok... dan is er voor mij ook geen reden meer om te blijven smile Dankje voor de supergezelligeavond whee Spreek je wel weer... Truste smile en bedankt... wil je me weg hebben ofzo =P Bedankt waarvoor... Je zei toch dat je naar bed zou gaan, dan kan ik daar toch weinig meer aan doen? xd *hij wil je echt weg hebben* okee, ik spreek je misschien ooit wel weer eens wink Misschien dat ik over een maand of twee nog een mailtje stuur als ik me verveel.. tot dan he razz Onzin XD Zou niets liever willen dan tot 12 uur hier met je kletsen O.o' *Sob* Dat overleeef ik niet xd *You I'm joking right razz * spreek je morgen wel weer wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:30 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! Hehe ok... dan is er voor mij ook geen reden meer om te blijven smile Dankje voor de supergezelligeavond whee Spreek je wel weer... Truste smile en bedankt... wil je me weg hebben ofzo =P Bedankt waarvoor... Je zei toch dat je naar bed zou gaan, dan kan ik daar toch weinig meer aan doen? xd *hij wil je echt weg hebben* okee, ik spreek je misschien ooit wel weer eens wink Misschien dat ik over een maand of twee nog een mailtje stuur als ik me verveel.. tot dan he razz Onzin XD Zou niets liever willen dan tot 12 uur hier met je kletsen O.o' *Sob* Dat overleeef ik niet xd *You I'm joking right razz * spreek je morgen wel weer wink Gelukkig maar.. ^___________^;;;;;;;; Tot morgen... smile Truste ^_____^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 1:50 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 11:46 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 12:26 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 3:55 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 5:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed May 17, 2006 9:11 am
Ik loop een beetje vast..
Ik heb mijn gaia tijd op GMT+1 staan en alle tijden kloppen, Maar op die internetsite staat dat ik in GMT+2 zit en geeft vervolgens ook de juiste nederlandse tijd. Dus is het nou 16:10 of 17:10 in GMT?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|