|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 2:12 pm
Jo den där bilden är riktigt vacker smile men va tycker ni om mitt crazy hår som jag har på en av bilderna lol?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 2:23 pm
AWW! VÄRSTA SÖTA ROSA x3333 fårjagkidnappadigtyp?^_^
Squall : I like! Jag har just haft linser för att få din ögonfärg xD De går dock ut imorrrnn ;__; *rufsa till bådas hår*:3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 5:25 pm
a**å squall ser värsta skitnöjd ut! kanske är näspiercingen? vill också ha näspiercing...
och jag missade niddlers paint-happy-go-medley bara för att jag blev så glad av necrofikus. fett mycket hår, vill också ha helt rött och fint! och skägg också!! jag skulle ha snyggaste polisongerna i stan. *-*
rosa gör bra saker med bilder tror jag. ska alltid bära omkring på ett rosa filter och my little ponies hädanefter. x3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 04, 2006 10:45 pm
halcyon. revolver och jag missade niddlers paint-happy-go-medley bara för att jag blev så glad av necrofikus. fett mycket hår, vill också ha helt rött och fint! och skägg också!! jag skulle ha snyggaste polisongerna i stan. *-* Det var i och för sig Photoshop *förolämpad* emo Har btw sparat om bilden och laddat upp med en bättre kvalite nu >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 06, 2006 7:38 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Dec 10, 2006 4:26 pm
niddler ~ oj förlåt ._____. men nu ser jag att det inte är paint <.<
yennifer ~ jag såg nån på bussen för några dagar sen som fett såg ut som du .-. du bor inte i borås va?
(och här hade jag bilder men jag ångrade mig.)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 9:54 am
Haha njae, har socialfobi så jag åker inte buss, och jag bor i västerås >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 10:37 am
Jag har snott Antes halsduk, så jag ser lite skyldig ut.

Jag skrattar som en häst.

|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Dec 11, 2006 2:02 pm
Sostrate AWW! VÄRSTA SÖTA ROSA x3333 fårjagkidnappadigtyp?^_^ Squall : I like! Jag har just haft linser för att få din ögonfärg xD De går dock ut imorrrnn ;__; *rufsa till bådas hår*:3 smile okej du gör mej smikrad sund att linserna har gått ut. Jag ska nån ny bild snart jag ska klippa mej på onsdag ^^.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 8:44 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 8:59 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 2:37 pm
  Necrofikus gör skäl för sitt namn igen ville bara se vad folk tyckte om mig i smink höhöh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Dec 12, 2006 11:14 pm
jag har färgat håret. för att citera miyavi. ME ME ME (fast den sista är vid 4AM nångång då varken jag eller mitt hår är så fluffiga längre...)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Dec 13, 2006 2:35 am
shiat dedu har svart hår igen OO: klipp mitt hår när du kommer hem snela? >.< och titta på den sista bilden är du lite lik davidus.
and davidus har smink! värsta coola juh.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|