|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:21 am
~Rufus-kun~ Valgarv *Faller ihop p.g.a att Rufus hoppa på mig fast räddas då från pepparkakan som kommer rakt emot mig,som igentligen borde träffa Rufus istället* xd xd *Får gigantisk pepparkaka rakt i huvudet* gonk *svimmar av på valgarv så att han inte kan komma loss*Oh,bugger stare *Förösker kravla undan* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:22 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:24 am
Sostrate Valgarv ~Rufus-kun~ Valgarv *Faller ihop p.g.a att Rufus hoppa på mig fast räddas då från pepparkakan som kommer rakt emot mig,som igentligen borde träffa Rufus istället* xd xd *Får gigantisk pepparkaka rakt i huvudet* gonk *svimmar av på valgarv så att han inte kan komma loss*Oh,bugger stare *Förösker kravla undan* gonk *smyger fram och petar p堢夡* .__.;;; *Försöker bita fingret* scream domokun gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:24 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:25 am
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
~Rufus-kun~ Valgarv ~Rufus-kun~ Valgarv *Faller ihop p.g.a att Rufus hoppa på mig fast räddas då från pepparkakan som kommer rakt emot mig,som igentligen borde träffa Rufus istället* xd xd *Får gigantisk pepparkaka rakt i huvudet* gonk *svimmar av på valgarv så att han inte kan komma loss*Oh,bugger stare *Förösker kravla undan* gonk *dr?r om att han kysser vackra flickor... pussar lite p堶algarv* xDDDDDD eek eek eek O-oh no you d-diden't!!*Drar fram reserv stekpannan ur bakfickan och bankar den på Rufus ansikte hårt* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:27 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:29 am
~Rufus-kun~ Valgarv ~Rufus-kun~ Valgarv ~Rufus-kun~ Valgarv *Faller ihop p.g.a att Rufus hoppa på mig fast räddas då från pepparkakan som kommer rakt emot mig,som igentligen borde träffa Rufus istället* xd xd *Får gigantisk pepparkaka rakt i huvudet* gonk *svimmar av på valgarv så att han inte kan komma loss*Oh,bugger stare *Förösker kravla undan* gonk *dr?r om att han kysser vackra flickor... pussar lite p堶algarv* xDDDDDD eek eek eek O-oh no you d-diden't!!*Drar fram reserv stekpannan ur bakfickan och bankar den på Rufus ansikte hårt* gonk eek gonk *vaknar* VARE DE HAER???!!! ugh *reser sig upp* domokun *hoppar p堶algarv**Dör,nästan.Svimmar* +___+
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:31 am
Valgarv ~Rufus-kun~ Valgarv ~Rufus-kun~ Valgarv ~Rufus-kun~ Valgarv *Faller ihop p.g.a att Rufus hoppa på mig fast räddas då från pepparkakan som kommer rakt emot mig,som igentligen borde träffa Rufus istället* xd xd *Får gigantisk pepparkaka rakt i huvudet* gonk *svimmar av på valgarv så att han inte kan komma loss*Oh,bugger stare *Förösker kravla undan* gonk *dr?r om att han kysser vackra flickor... pussar lite p堶algarv* xDDDDDD eek eek eek O-oh no you d-diden't!!*Drar fram reserv stekpannan ur bakfickan och bankar den på Rufus ansikte hårt* gonk eek gonk *vaknar* VARE DE HAER???!!! ugh *reser sig upp* domokun *hoppar p堶algarv**Dör,nästan.Svimmar* +___+ NEje crying *klappar på* inte svimma eller dö nästan domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:32 am
~Rufus-kun~ NEje crying *klappar på* inte svimma eller dö nästan domokun heart O-orooo,orooo..+___+ *Ögonen snurrar,anime-style* gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:32 am
ninja *smyger iväg till frysdisken*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:34 am
Valgarv ~Rufus-kun~ NEje crying *klappar på* inte svimma eller dö nästan domokun heart O-orooo,orooo..+___+ *Ögonen snurrar,anime-style* gonk domokun *petar på* hallååe du x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:35 am
Sostrate ninja *smyger iväg till frysdisken* *smyger efter, petar lite försiktgt med pitchfork* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:37 am
~Rufus-kun~ Sostrate ninja *smyger iväg till frysdisken* *smyger efter, petar lite försiktgt med pitchfork* domokun ._.;;; *petar bort pitchforken*>-o;; oi
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|