|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 1:11 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 1:29 pm
Dankje! ^_^ Ja, naderhand vind ik het ook wel jammer dat ik geen Coco meer heb, maar het was het wel waard. Nu ga ik gewoon voor de Kiki. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 1:34 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 1:36 pm
kittyocean    Wow, verdien je zo snel ofzo XD? I made all the images myself! Do not steal them please!
 Nee, juist helemaal niet. XD Was meer als een grap bedoelt, dan serieus. lol Ach ja, dan heb ik de komende jaren tenminste wat te doen... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 1:43 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 2:53 pm
Ik heb in een week al 85k verdient en ben daar eg trots op. Als het zo doorgaat kan ik zo me demonic pitchfork en andere items halen voor me quest biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 3:27 pm
Elfinzu Ik heb in een week al 85k verdient en ben daar eg trots op. Als het zo doorgaat kan ik zo me demonic pitchfork en andere items halen voor me quest biggrin Wow, daar mag je zeker trots op zijn. ^_^; Hoe heb je dat gedaan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 2:03 am
Elfinzu Ik heb in een week al 85k verdient en ben daar eg trots op. Als het zo doorgaat kan ik zo me demonic pitchfork en andere items halen voor me quest biggrin    Ik dacht dat je gehacked was en gold nodig had..... I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 3:41 am
Amaiya-chan Elfinzu Ik heb in een week al 85k verdient en ben daar eg trots op. Als het zo doorgaat kan ik zo me demonic pitchfork en andere items halen voor me quest biggrin Wow, daar mag je zeker trots op zijn. ^_^; Hoe heb je dat gedaan? dat haal ik in een dag neutral als het echt moet dan.. 2 dingen on my mind: misschien zaterdag een gitaar kopen! surprised laatst mijn record pm's krijgen verbeterd. het staat nu op 20 pm's (van verschillende mensen) binnen 5 minuten. beat that! cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 5:01 am
ik vind dat zo zonde om mijn items dan te verkope.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 8:16 am
kittyocean Elfinzu Ik heb in een week al 85k verdient en ben daar eg trots op. Als het zo doorgaat kan ik zo me demonic pitchfork en andere items halen voor me quest biggrin    Ik dacht dat je gehacked was en gold nodig had..... I made all the images myself! Do not steal them please!
 Ja, maar wat heeft dat er mee te maken. Je zegt het zelf ik had het nodig, en toen hebben me vrienden flink gedoneerd en meegeholpen met me quest daarom. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 12:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 12:57 pm
Amaiya-chan Elfinzu Ik heb in een week al 85k verdient en ben daar eg trots op. Als het zo doorgaat kan ik zo me demonic pitchfork en andere items halen voor me quest biggrin Wow, daar mag je zeker trots op zijn. ^_^; Hoe heb je dat gedaan? Goede vraag. Ik krijg nooit meer dan 3K in een week...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 17, 2006 2:03 pm
Jep, heb hele goede vrienden en een aantal bumpen al heel vaak in me quest topic , zoals Zakou heart heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|