|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:20 pm
Nightmare Asura Petsy Jo då.. Mer tittar siffror! 3nodding Jag har inte ens en egen TV-kanal sweatdrop *Ringer min agent som får köpa en åt mig* Sen när blev du kändis? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:22 pm
Petsy Sen när blev du kändis? surprised Sen idag, när jag blev en färgklick. biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:23 pm
Nightmare Asura Petsy Sen när blev du kändis? surprised Sen idag, när jag blev en färgklick. biggrin *Vill också va kändis* crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:24 pm
Petsy *Vill också va kändis* crying Det är du väl? neutral I exchange iallafall.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Petsy Sen när blev du kändis? surprised Sen idag, när jag blev en färgklick. biggrin Miradjii är mer kändis. Han är din hjälte. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Petsy *Vill också va kändis* crying Det är du väl? neutral I exchange iallafall. surprised Just ja, Det är jag ju cool "Teh Devil Bumper!"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:25 pm
Petsy Nightmare Asura Petsy *Vill också va kändis* crying Det är du väl? neutral I exchange iallafall. surprised Just ja, Det är jag ju cool "Teh Devil Bumper!"*host*Teh spammer!*host* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:26 pm
Petsy surprised Just ja, Det är jag ju cool "Teh Devil Bumper!" sweatdrop Typ. Och jag är "teh färgklick". ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:28 pm
Nightmare Asura Petsy surprised Just ja, Det är jag ju cool "Teh Devil Bumper!" sweatdrop Typ. Och jag är "teh färgklick". ^^ Men ingen vet ju vem du är sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:29 pm
Ute faller snö I splittan blacken står Och äter lugnt sitt hö När ljudet honom når.
Att selen lyftes ner Och framför släden snart Med oss han sedan sig beger I väg med väldig fart.
Bjällerklang, bjällerklang, hör dess dingle-dång Flingor som nu virvlar om i munter vintersång, Följ oss ut, följ oss ut, blacken travar på I hans spår vår släde går där höga furor stå.
Vi sitter under fällen och snön omkring oss yr Och inte förr', till kvällen vi färden hemåt styr Bjällerklang, bjällerklang, hör dess dingle-dång Flingor som nu virvlar om i munter vintersång.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:31 pm
Petsy Men ingen vet ju vem du är sweatdrop Jo, hon som gav mig den titeln. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:32 pm
Chibi Strawberry Ute faller snö I splittan blacken står Och äter lugnt sitt hö När ljudet honom når.
Att selen lyftes ner Och framför släden snart Med oss han sedan sig beger I väg med väldig fart.
Bjällerklang, bjällerklang, hör dess dingle-dång Flingor som nu virvlar om i munter vintersång, Följ oss ut, följ oss ut, blacken travar på I hans spår vår släde går där höga furor stå.
Vi sitter under fällen och snön omkring oss yr Och inte förr', till kvällen vi färden hemåt styr Bjällerklang, bjällerklang, hör dess dingle-dång Flingor som nu virvlar om i munter vintersång.
ehh........ sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:33 pm
Nightmare Asura Petsy Men ingen vet ju vem du är sweatdrop Jo, hon som gav mig den titeln. 3nodding Svårt och gissa rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:34 pm