|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:09 am
~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ heart yeah! rosa telefoner xDDDD omg.. ska hem o dansa domokun vilka låtar finns det på lisebergs DDR? En massa @.@ Jag har bara mega mix domokun usch >.< j䪤 ska bli kul o testa nya ^^ l䳫igt .__. men jag 䲠d嬩g.. gonk Jag också..xDDD men ändå. ja skall se ifall jag får låna ett extra kort av någon för annars kostar det 50 kr för inträdet...x.x
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:09 am
Valgarv *Stormar in p堉ca med en trupp Storm Troppers* scream For lord Vader! *Kastar Yoda på dig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:10 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:10 am
~Rufus-kun~ Valgarv *Stormar in p堉ca med en trupp Storm Troppers* scream For lord Vader! *Kastar Yoda på dig**Skjuter sönder Yoda med laser pikadoller* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:12 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ heart yeah! rosa telefoner xDDDD omg.. ska hem o dansa domokun vilka låtar finns det på lisebergs DDR? En massa @.@ Jag har bara mega mix domokun usch >.< j䪤 ska bli kul o testa nya ^^ l䳫igt .__. men jag 䲠d嬩g.. gonk Jag också..xDDD men ändå. ja skall se ifall jag får låna ett extra kort av någon för annars kostar det 50 kr för inträdet...x.x jäjä Alen kan betala wink domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Valgarv *Stormar in p堉ca med en trupp Storm Troppers* scream For lord Vader! eek *g?r sig*w䤨 gonk xd domokun *Jagar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:14 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:15 am
Valgarv Sostrate Valgarv *Stormar in p堉ca med en trupp Storm Troppers* scream For lord Vader! eek *g?r sig*w䤨 gonk xd domokun *Jagar* domokun *hoppar på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:15 am
Valgarv Sostrate Valgarv *Stormar in p堉ca med en trupp Storm Troppers* scream For lord Vader! eek *g?r sig*w䤨 gonk xd domokun *Jagar* eek *james bond musik spelas upp...kastar en gigantisk pepparkaka på dig*moohahahaa domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:18 am
Valgarv Aerals Valgarv ~Rufus-kun~ Valgarv *Stormar in p� �ca med en trupp Storm Troppers* scream For lord Vader! *Kastar Yoda på dig**Skjuter sönder Yoda med laser pikadoller* xd Obi wan: May the force be with you!! domokun *M�rdar Obi Wan brutalt* domokun BRA! xp ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:18 am
*Faller ihop p.g.a att Rufus hoppa på mig fast räddas då från pepparkakan som kommer rakt emot mig,som igentligen borde träffa Rufus istället* xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:19 am
Valgarv *Faller ihop p.g.a att Rufus hoppa på mig fast räddas då från pepparkakan som kommer rakt emot mig,som igentligen borde träffa Rufus istället* xd xd eek ...........*gömmer sig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:20 am
Valgarv *Faller ihop p.g.a att Rufus hoppa på mig fast räddas då från pepparkakan som kommer rakt emot mig,som igentligen borde träffa Rufus istället* xd xd *Får gigantisk pepparkaka rakt i huvudet* gonk *svimmar av på valgarv så att han inte kan komma loss*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:20 am
Aerals Valgarv Aerals Valgarv ~Rufus-kun~ Valgarv *Stormar in p� �ca med en trupp Storm Troppers* scream For lord Vader! *Kastar Yoda på dig**Skjuter sönder Yoda med laser pikadoller* xd Obi wan: May the force be with you!! domokun *M�rdar Obi Wan brutalt* domokun BRA! xp ^^ *Höja näven* The Rebels are ********! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|