|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 1:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 2:30 am
~Rufus-kun~ mm xDDD! men det får vänta tills efter 15:00.. för då öppnas portarna till msn -.-;; på fredag o.O då smäller det d00d whee heart Ja!!!kommer du?!O_O!!!^__^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 2:44 am
Sostrate ~Rufus-kun~ mm xDDD! men det får vänta tills efter 15:00.. för då öppnas portarna till msn -.-;; på fredag o.O då smäller det d00d whee heart Ja!!!kommer du?!O_O!!!^__^ Jo, det är 99% ^^ om jag inte har feber efter vad som hände i lördags <.<.. mår ganska dåligt.. men men.. ska nog gå ^^ vad ska vi hitta på? domokun question
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 2:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 3:14 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 3:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 3:16 am
~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ mm xDDD! men det får vänta tills efter 15:00.. för då öppnas portarna till msn -.-;; på fredag o.O då smäller det d00d whee heart Ja!!!kommer du?!O_O!!!^__^ Jo, det är 99% ^^ om jag inte har feber efter vad som hände i lördags <.<.. mår ganska dåligt.. men men.. ska nog gå ^^ vad ska vi hitta på? domokun question Liseberg....DDR >___>; xd BR!!!! och...hmm...>o<; vet inte X3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 3:18 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 3:26 am
Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ mm xDDD! men det får vänta tills efter 15:00.. för då öppnas portarna till msn -.-;; på fredag o.O då smäller det d00d whee heart Ja!!!kommer du?!O_O!!!^__^ Jo, det är 99% ^^ om jag inte har feber efter vad som hände i lördags <.<.. mår ganska dåligt.. men men.. ska nog gå ^^ vad ska vi hitta på? domokun question Liseberg....DDR >___>; xd BR!!!! och...hmm...>o<; vet inte X3 xDDD yeah! d00d! BR XDDDDD fan .__.;; DDR med kängor sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 3:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 4:39 am
~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ mm xDDD! men det får vänta tills efter 15:00.. för då öppnas portarna till msn -.-;; på fredag o.O då smäller det d00d whee heart Ja!!!kommer du?!O_O!!!^__^ Jo, det är 99% ^^ om jag inte har feber efter vad som hände i lördags <.<.. mår ganska dåligt.. men men.. ska nog gå ^^ vad ska vi hitta på? domokun question Liseberg....DDR >___>; xd BR!!!! och...hmm...>o<; vet inte X3 xDDD yeah! d00d! BR XDDDDD fan .__.;; DDR med kängor sweatdrop Ärsch<__<;; samma för mig jue XD vi kan lame:a loss då xd eller aega 3nodding xd måste kolla in den rosa telefonen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:04 am
Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ mm xDDD! men det får vänta tills efter 15:00.. för då öppnas portarna till msn -.-;; på fredag o.O då smäller det d00d whee heart Ja!!!kommer du?!O_O!!!^__^ Jo, det är 99% ^^ om jag inte har feber efter vad som hände i lördags <.<.. mår ganska dåligt.. men men.. ska nog gå ^^ vad ska vi hitta på? domokun question Liseberg....DDR >___>; xd BR!!!! och...hmm...>o<; vet inte X3 xDDD yeah! d00d! BR XDDDDD fan .__.;; DDR med kängor sweatdrop Ärsch<__<;; samma för mig jue XD vi kan lame:a loss då xd eller aega 3nodding xd måste kolla in den rosa telefonen! heart yeah! rosa telefoner xDDDD omg.. ska hem o dansa domokun vilka låtar finns det på lisebergs DDR?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:05 am
~Rufus-kun~ heart yeah! rosa telefoner xDDDD omg.. ska hem o dansa domokun vilka låtar finns det på lisebergs DDR? En massa @.@
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 5:07 am