|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 1:04 am
d00d! whee hej hej ^^ skolan eller?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 1:06 am
~Rufus-kun~ d00d! whee hej hej ^^ skolan eller? Yup...har ulla snart gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 1:10 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 1:10 am
Sostrate ~Rufus-kun~ d00d! whee hej hej ^^ skolan eller? Yup...har ulla snart gonk awwww gonk hälsa från mig xDDD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 1:11 am
~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ d00d! whee hej hej ^^ skolan eller? Yup...har ulla snart gonk awwww gonk hälsa från mig xDDD haha XP okej Stackars Malin XDD Jesper och Mikael snor hennes kabel och musen från hennes dator hela tiden XDDD >o<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 1:11 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 1:13 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 1:14 am
Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ d00d! whee hej hej ^^ skolan eller? Yup...har ulla snart gonk awwww gonk hälsa från mig xDDD haha XP okej Stackars Malin XDD Jesper och Mikael snor hennes kabel och musen från hennes dator hela tiden XDDD >o< >o< peta på henne från mig xDDD vilka var det i sängen på den dära pron filmen?? har undrat det ett tag xDDD hmm.. Rasmus.. sen typ malin kommer in.. o jesper filmar.. eller hur var det neutral ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 1:16 am
Det var ett tag sedan >.< Har du det bra där i Gävle?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 1:17 am
~Rufus-kun~ Det var ett tag sedan >.< Har du det bra där i Gävle? neeejjj... -____-;;;;; alla bara gnäller på mig. måste gå nu.. sweatdrop *springer iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 1:18 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 1:19 am
Chibi Strawberry ~Rufus-kun~ Det var ett tag sedan >.< Har du det bra där i Gävle? neeejjj... -____-;;;;; alla bara gnäller på mig. måste gå nu.. sweatdrop *springer iväg* *vinkar efter* sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 1:21 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 1:22 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 22, 2004 1:26 am
Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ Sostrate ~Rufus-kun~ d00d! whee hej hej ^^ skolan eller? Yup...har ulla snart gonk awwww gonk hälsa från mig xDDD haha XP okej Stackars Malin XDD Jesper och Mikael snor hennes kabel och musen från hennes dator hela tiden XDDD >o< >o< peta på henne från mig xDDD vilka var det i sängen på den dära pron filmen?? har undrat det ett tag xDDD hmm.. Rasmus.. sen typ malin kommer in.. o jesper filmar.. eller hur var det neutral ?LOL! xd Det 䲠Rasmus, Viktor och Erik xd Malin kommer in och Jesper kommer in och s堦ilmade Jonas XDDD domokun xDDDDDDD haha! kollade p堤en nyss igen xDDD "Men o.O vad g?i i min s䮧 >..< xd S堪䶬a underbar!!! Du m峴e f堤en andra xd domokun mm xDDD! men det får vänta tills efter 15:00.. för då öppnas portarna till msn -.-;; på fredag o.O då smäller det d00d whee heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|