|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 3:25 am
Hawk_McKrakken Ik ben zo geboord. stressed Ik moet iets doen.. •♥• XD geboord? ben je naar de tandarts geweest? Bored=>verveeld •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 3:32 am
Hawk_McKrakken Ik ben zo geboord. stressed Ik moet iets doen.. verveelt 3nodding
denk ik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 3:35 am
kittyocean    Ik heb zo'n hekel aan mensen die proberen me zo ver te krijgen dat ik iets donate. "Ooo, jij hebt een Kiki!" ..... "Hoe duur zijn ze?" ..... "Awe, dat krijg ik nooit voor elkaar!" .... "Maar ik ben gisteren gehacked!!" Zeg dan gewoon dat je gold van je wilt!!! Op elk antwoord wat ik geef krijg ik wel weer wat terug in de hoop dat ik medelijden met die mensen krijg. Vreselijk irritant! I made all the images myself! Do not steal them please!
 •♥• Hehe dit is wel grappig, ik loop net een topic binnen, zegt een meis "This chick won't believe I was hacked" zal wel niet dezelfde zijn, maar toch wel grappig. 3nodding •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 3:46 am
dalijk naar delain biggrin
voor de mensen die ze niet kennen. delain is een gothic band die bestaat uit allerlei bands. met oa, leaves eyes, nightwish, epica en within temptation (sharon dus) xd die laatste hoefde eigelijk niet mee te doen vind ik ^^'' maar blijft wel leuk blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 4:28 am
On my mind: Vandaga drukke dag voor me quest ik probeer in 1 dag 20k te regelen kijken of het lukt biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 6:27 am
on my mind:
HAPPY BIRTHDAY TO ME HAPPY BIRTHDAY TO ME.. HAPPY BIRTHDAY DEAR ME.. HAPPY BIRTHDAY TO ME.. biggrin biggrin biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 9:10 am
Gefelici wink
OmM: Wow de zon gaat al weer onder 0.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 12:21 pm
OmM: zoveel threads over de DI van deze maand in de GCD. Must read them all. Geinig om al die verschillende meningen te lezen ^_^ xD <> Big time GCD lurker *grins*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 12:50 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 2:56 pm
Kingdom of Hearts 2 smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 15, 2006 11:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 3:05 am
kittyocean    Ik lees meestal de feedback XD ook wel humor XD maar soms veel gezeik! I made all the images myself! Do not steal them please!
 vaak wel ja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 12:02 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 12:27 pm
Ik ben donderdag jarig ^___^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Oct 16, 2006 12:38 pm
On my mind: Ik wilde een nieuwe look, en ik heb er eindelijk een gevonden. XD (wel handig als je een tijdje niet meer op gaia bent geweest... Ik had een angelic guitar en een Coco, die zijn zo'n 35/40k in prijs gestegen sinds toen. Dus kon ik 100k aan nieuwe kleren kopen. whee )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|