|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:34 pm
mindgames? like what? Ik jou gek maken?? Sorry XD can't help it ^_^"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:35 pm
Je bent lekker nog niet officieel genoeg om mijn buitenspeel pauze te mogen afnemen... Mehehe... cool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:35 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:37 pm
En jij denkt dat groep 4 minder erg is? blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:38 pm
Oranjekorfbalpizza! En jij denkt dat groep 4 minder erg is? blaugh zou gorpe 4 minder erg zijn dan? *heeft zin om mee te rennen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:40 pm
Oranjekorfbalpizza! Je bent lekker nog niet officieel genoeg om mijn buitenspeel pauze te mogen afnemen... Mehehe... cool ....................... BWAHAHAHAHAHAHA oh sorry, die was grappig. Ken je er nog zo eentje?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:40 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! En jij denkt dat groep 4 minder erg is? blaugh zou gorpe 4 minder erg zijn dan? *heeft zin om mee te rennen* *Heeft zin tackelen surprised * Nja, Kitty wil aan groep 4 gaan lesgeven dus :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:42 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! En jij denkt dat groep 4 minder erg is? blaugh zou gorpe 4 minder erg zijn dan? *heeft zin om mee te rennen* Ach, wie kaatst kan de bal verwachten smile He OKP????? *heeft een harde bal in haar handen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:44 pm
kittyocean kiek Oranjekorfbalpizza! En jij denkt dat groep 4 minder erg is? blaugh zou gorpe 4 minder erg zijn dan? *heeft zin om mee te rennen* Ach, wie kaatst kan de bal verwachten smile He OKP????? *heeft een harde bal in haar handen* KIEK! 3de honk is vriiiiij! *Pakt softball knuppel en wacht tot Kitty de bal opgooit :3*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:45 pm
Oranjekorfbalpizza! kittyocean kiek Oranjekorfbalpizza! En jij denkt dat groep 4 minder erg is? blaugh zou gorpe 4 minder erg zijn dan? *heeft zin om mee te rennen* Ach, wie kaatst kan de bal verwachten smile He OKP????? *heeft een harde bal in haar handen* KIEK! 3de honk is vriiiiij! *Pakt softball knuppel en wacht tot Kitty de bal opgooit :3*Hoeveel punten als ik je hoofd raak? twisted
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:46 pm
kittyocean kiek Oranjekorfbalpizza! En jij denkt dat groep 4 minder erg is? blaugh zou gorpe 4 minder erg zijn dan? *heeft zin om mee te rennen* Ach, wie kaatst kan de bal verwachten smile He OKP????? *heeft een harde bal in haar handen* *overspel?* @OKP: I know ^__^ maar ik vroeg me af of wij erger zijn dan groep 4...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:46 pm
kittyocean Oranjekorfbalpizza! kittyocean kiek Oranjekorfbalpizza! En jij denkt dat groep 4 minder erg is? blaugh zou gorpe 4 minder erg zijn dan? *heeft zin om mee te rennen* Ach, wie kaatst kan de bal verwachten smile He OKP????? *heeft een harde bal in haar handen* KIEK! 3de honk is vriiiiij! *Pakt softball knuppel en wacht tot Kitty de bal opgooit :3*Hoeveel punten als ik je hoofd raak? twisted bijna juf.... dat is een vrije loop...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:49 pm
kiek kittyocean kiek Oranjekorfbalpizza! En jij denkt dat groep 4 minder erg is? blaugh zou gorpe 4 minder erg zijn dan? *heeft zin om mee te rennen* Ach, wie kaatst kan de bal verwachten smile He OKP????? *heeft een harde bal in haar handen* *overspel?* @OKP: I know ^__^ maar ik vroeg me af of wij erger zijn dan groep 4... Denkje...? ^___^;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:49 pm
*pakt twee ballen en gooit ze weg*
Hey, ook al ben ik zometeen juf, ik ga niet saai worden! Ik geniet van het leven en mijn eeuwige jeugd!
En ja Kiek, deze Guild is erger dan groep 4 XD
En erger dan groep 8 XD Groep 8ers luisteren nog uit medelijden naar me XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:50 pm
kiek kittyocean Oranjekorfbalpizza! kittyocean kiek Oranjekorfbalpizza! En jij denkt dat groep 4 minder erg is? blaugh zou gorpe 4 minder erg zijn dan? *heeft zin om mee te rennen* Ach, wie kaatst kan de bal verwachten smile He OKP????? *heeft een harde bal in haar handen* KIEK! 3de honk is vriiiiij! *Pakt softball knuppel en wacht tot Kitty de bal opgooit :3*Hoeveel punten als ik je hoofd raak? twisted bijna juf.... dat is een vrije loop... Maar maar.... surprised .. Das toch hartstikke wijd?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |