|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 1:55 pm
Filthy Run forrest run! *Tar tag i dina bouncy antannae så dom blir jättelånga* YEAH! *släpper* .. Ibland känner jag mig liksom skyldig. xd Hmmm... *Tittar på huvet*.. Inga Bouncys!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 1:55 pm
Filthy Chibi Strawberry :S Min lilla gran, så grann och fin? ._. w00t h4xX00rz!11ett Sant. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:01 pm
Silence_P Filthy Run forrest run! *Tar tag i dina bouncy antannae så dom blir jättelånga* YEAH! *släpper* .. Ibland känner jag mig liksom skyldig. xd Hmmm... *Tittar på huvet*.. Inga Bouncys! eek .. *gömmer dom bakom ryggen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:04 pm
En sockerbagare här bor i staden, han bakar kakor mest hela dagen. Han bakar stora han bakar små, han bakar några med socker på
Och i hans fönster hänga julgranssaker och hästar, grisar och pepparkakor. Och är du snäller så kan du få men är du stygger så får du gå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:04 pm
Teh kewlness has entered teh building.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:08 pm
Nightmare Asura Teh kewlness has entered teh building. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:09 pm
Chibi Strawberry En sockerbagare här bor i staden, han bakar kakor mest hela dagen. Han bakar stora han bakar små, han bakar några med socker på
Och i hans fönster hänga julgranssaker och hästar, grisar och pepparkakor. Och är du snäller så kan du få men är du stygger så får du gå. Det är sommar.. Sjung några sommarsånger istället. Kan du några snapsvisor? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:10 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:11 pm
Filthy Chibi Strawberry En sockerbagare här bor i staden, han bakar kakor mest hela dagen. Han bakar stora han bakar små, han bakar några med socker på
Och i hans fönster hänga julgranssaker och hästar, grisar och pepparkakor. Och är du snäller så kan du få men är du stygger så får du gå. Det är sommar.. Sjung några sommarsånger istället. Kan du några snapsvisor? xd Jag lyssnar ju på julskivor nu. xp Näää. Kan inge sådana saker. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:12 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:14 pm
Du kan skrynkla min skjorta. gonk Det är dyrt att anställa någon för att stryka den
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:15 pm
Nightmare Asura Du kan skrynkla min skjorta. gonk Det är dyrt att anställa någon för att stryka den Ja men.. ta av den då wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:16 pm
Petsy Ja men.. ta av den då wink Det vore inte bra för media. O_o`
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:18 pm
Nightmare Asura Petsy Ja men.. ta av den då wink Det vore inte bra för media. O_o` Jo då.. Mer tittar siffror! 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 2:18 pm
Petsy Jo då.. Mer tittar siffror! 3nodding Jag har inte ens en egen TV-kanal sweatdrop *Ringer min agent som får köpa en åt mig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|