|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 9:27 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 9:27 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *svär en massa på grekiska* *petar på din axel* *tittar snett på* stare sweatdrop sad Nej nej neeej.. >____< Jo jo jooo? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 9:28 am
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry *svär en massa på grekiska* surprised L䲠mig!O_o! xd << >> Sshhh! V䬤igt fula ord. oouh *viskar* lär mig? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy prrnill Filthy prrnill Filthy prrnill Filthy prrnill *kommer hoppandes med en röd tårta* *ger filthy en stor bit* whee *äter upp den i en tugga* MER! xd *ger honom resten av t岴an* 3nodding Vänta ett tag.. Hur äter jag egentligen? *försöker göra hål i masken* domokun Gott? whee Öh mjo.. Frågan är bara hur jag åt den biten innan. När jag hade en mask på mig? surprised tårtan kanske hittade ett jättelitet hål? eek T岴an hittade? surprised Is it alive? *ser t岴an springer iv䧪 AARGH! OMG! *springer efter den*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 9:29 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *svär en massa på grekiska* *petar på din axel* *tittar snett på* stare sweatdrop sad Nej nej neeej.. >____< Jo jo jooo? surprised Nej.. ._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry *svär en massa på grekiska* surprised L䲠mig!O_o! xd << >> Sshhh! V䬤igt fula ord. oouh *viskar* lär mig? xd xD MWAHAH!! Vi tar ett enkelt och inte så farligt ord. "Vlaka" 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 9:30 am
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *svär en massa på grekiska* *petar på din axel* *tittar snett på* stare sweatdrop sad Nej nej neeej.. >____< Jo jo jooo? surprised Nej.. ._.; Okej då.. Vad pratar vi om?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 21, 2004 9:31 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry *svär en massa på grekiska* surprised L䲠mig!O_o! xd << >> Sshhh! V䬤igt fula ord. oouh *viskar* lär mig? xd xD MWAHAH!! Vi tar ett enkelt och inte så farligt ord. "Vlaka" 3nodding eek !! vad betyder det? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry *svär en massa på grekiska* *petar på din axel* *tittar snett på* stare sweatdrop sad Nej nej neeej.. >____< Jo jo jooo? surprised Nej.. ._.; Okej då.. Vad pratar vi om? kan väl inte jag veta heller. *ställer sig med armarna i kors*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|