|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 11:46 am
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek goed hoor ^^ druk met engels bezig ^_^ heeft een dejavu gevoel Ik merk het ^^ En daarom zit je op gaia? ~_^ Wat moet je doen dan?Tuurlijk zit ik daarom op gaia talk2hand een ingezonde brief schrijven, maar ben al klaar smile *Praat met de hand* Ok ^_^ Goed gelukt, en wat zijn je verdere plannen voor vanavond? smile wat denk je razz Je bent wel heel verslaaft he? razz En vanwaar dat deja vu gevoel?naja eigenlijk lijkt me een avondje gaia-e ook wel leuk... voor de afwisseling razz *maar jah, ben een beetje verslaaft ^_^"
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 11:52 am
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Tuurlijk zit ik daarom op gaia talk2hand een ingezonde brief schrijven, maar ben al klaar smile *Praat met de hand* Ok ^_^ Goed gelukt, en wat zijn je verdere plannen voor vanavond? smile wat denk je razz Je bent wel heel verslaaft he? razz En vanwaar dat deja vu gevoel?naja eigenlijk lijkt me een avondje gaia-e ook wel leuk... voor de afwisseling razz *maar jah, ben een beetje verslaaft ^_^" Gezellig whee Tis hier geloof ik wel een beetje leegjes helaas...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 11:57 am
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Tuurlijk zit ik daarom op gaia talk2hand een ingezonde brief schrijven, maar ben al klaar smile *Praat met de hand* Ok ^_^ Goed gelukt, en wat zijn je verdere plannen voor vanavond? smile wat denk je razz Je bent wel heel verslaaft he? razz En vanwaar dat deja vu gevoel?naja eigenlijk lijkt me een avondje gaia-e ook wel leuk... voor de afwisseling razz *maar jah, ben een beetje verslaaft ^_^" Gezellig whee Tis hier geloof ik wel een beetje leegjes helaas...komt vast omdat ik er ben =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:00 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! Je bent wel heel verslaaft he? razz En vanwaar dat deja vu gevoel? naja eigenlijk lijkt me een avondje gaia-e ook wel leuk... voor de afwisseling razz *maar jah, ben een beetje verslaaft ^_^" Gezellig whee Tis hier geloof ik wel een beetje leegjes helaas...komt vast omdat ik er ben =P Haha XD Volgens mij hoort het er daardoor alleen drukker te worden razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:04 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! Je bent wel heel verslaaft he? razz En vanwaar dat deja vu gevoel? naja eigenlijk lijkt me een avondje gaia-e ook wel leuk... voor de afwisseling razz *maar jah, ben een beetje verslaaft ^_^" Gezellig whee Tis hier geloof ik wel een beetje leegjes helaas...komt vast omdat ik er ben =P Haha XD Volgens mij hoort het er daardoor alleen drukker te worden razz Ohwjah, naja waarom merk ik daar dan niets van
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:06 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek naja eigenlijk lijkt me een avondje gaia-e ook wel leuk... voor de afwisseling razz *maar jah, ben een beetje verslaaft ^_^" Gezellig whee Tis hier geloof ik wel een beetje leegjes helaas...komt vast omdat ik er ben =P Haha XD Volgens mij hoort het er daardoor alleen drukker te worden razz Ohwjah, naja waarom merk ik daar dan niets van Omdat omdat.... Je geen aankondiging hebt geplaatst dat je online zou zijn surprised Jaah! Dat zal het zijn whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:23 pm
Heeeey peeps; anyone online?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:24 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek naja eigenlijk lijkt me een avondje gaia-e ook wel leuk... voor de afwisseling razz *maar jah, ben een beetje verslaaft ^_^" Gezellig whee Tis hier geloof ik wel een beetje leegjes helaas...komt vast omdat ik er ben =P Haha XD Volgens mij hoort het er daardoor alleen drukker te worden razz Ohwjah, naja waarom merk ik daar dan niets van Omdat omdat.... Je geen aankondiging hebt geplaatst dat je online zou zijn surprised Jaah! Dat zal het zijn whee dat doe jij toch ook niet =P
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:25 pm
kittyocean Heeeey peeps; anyone online? Heeeej Kitty ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:25 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek komt vast omdat ik er ben =P Haha XD Volgens mij hoort het er daardoor alleen drukker te worden razz Ohwjah, naja waarom merk ik daar dan niets van Omdat omdat.... Je geen aankondiging hebt geplaatst dat je online zou zijn surprised Jaah! Dat zal het zijn whee dat doe jij toch ook niet =P Neuh, maar mij maakt het ook niet zo veel uit of er mensen zijn razz
@ Kitty: Kiek is online 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:28 pm
Jij bent zeker niet online OKP XD?
Hoi peeps
Crud; mijn oren beginnen zeer te doen sad Ik kan me niet herinneren dat ik dit gevoel eerder heb gehad!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:28 pm
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek komt vast omdat ik er ben =P Haha XD Volgens mij hoort het er daardoor alleen drukker te worden razz Ohwjah, naja waarom merk ik daar dan niets van Omdat omdat.... Je geen aankondiging hebt geplaatst dat je online zou zijn surprised Jaah! Dat zal het zijn whee dat doe jij toch ook niet =P Neuh, maar mij maakt het ook niet zo veel uit of er mensen zijn razz
@ Kitty: Kiek is online 3nodding mij ook niet razz @Kitty: Chibs is ook online wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:30 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:30 pm
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Ohwjah, naja waarom merk ik daar dan niets van Omdat omdat.... Je geen aankondiging hebt geplaatst dat je online zou zijn surprised Jaah! Dat zal het zijn whee dat doe jij toch ook niet =P Neuh, maar mij maakt het ook niet zo veel uit of er mensen zijn razz
@ Kitty: Kiek is online 3nodding mij ook niet razz @Kitty: Chibs is ook online wink surprised Zeker weten niet? razz Wat ben je trouwens aan het downloaden? whee
@ Kitty: Volgens kiek ben ik wel online.... woha surprised Ik zou der niet geloven hoor ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 12:31 pm
Kyaaah! Kiek en OKP maken me gek XD Dat mag je niet met de Bijna-juf doen XD Da's niet lief!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|