|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 3:29 pm
GrimCupid Sostrate N䤥!!! *g䳰ar 䮮u mer* gonk w䡡 sluta g䳰a! Kan inte!! crying Wää, inte jag heller >o<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 3:32 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 3:38 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 3:41 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 3:44 pm
GrimCupid Sostrate GrimCupid Sostrate N䤥!!! *g䳰ar 䮮u mer* gonk w䡡 sluta g䳰a! Kan inte!! crying Wää, inte jag heller >o< Det kommer aldrig sluta v䬡 Nja...kommer nog hålla på tills någon utav oss går och lägger sig xd sweatdrop gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 3:48 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 3:54 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 3:57 pm
Sostrate Petsy Mwiiip, bara jag som uppskattar sn?/size] Nej, jag 䬳kar sn?ag! whee Snöööboooll!! *Kasta på* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 3:58 pm
Petsy Sostrate Petsy Mwiiip, bara jag som uppskattar sn?/size] Nej, jag 䬳kar sn?ag! whee Snöööboooll!! *Kasta på* xd Eeek!!!*äter upp snöbollen* ninja domokun *tar fram en pulka* WOOT!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 4:02 pm
Sostrate Petsy Sostrate Petsy Mwiiip, bara jag som uppskattar snö? Nej, jag 䬳kar sn?ag! whee Snöööboooll!! *Kasta på* xd Eeek!!!*äter upp snöbollen* ninja domokun *tar fram en pulka* WOOT! *Sätter sig i pulkan* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 4:03 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 4:05 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 4:07 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 4:09 pm
Sostrate Petsy Sostrate Petsy Sostrate Petsy Sostrate Petsy Mwiiip, bara jag som uppskattar snö? Nej, jag 䬳kar sn?ag! whee Snöööboooll!! *Kasta på* xd Eeek!!!*äter upp snöbollen* ninja domokun *tar fram en pulka* WOOT! *Sätter sig i pulkan* ninja Yeah!!!*tar fram en till och s䴴er sig i den och 嫥r iv䧪 swoosh! xd *嫡 efter* domokun *krockar med n崠och flyger av pulkan och "kullerbytar" ner* gonk O_O;;; EEK!!!!*嫥r efter*waah!!!! *krasch* @___@ orooo..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 4:13 pm
Petsy Sostrate Petsy Sostrate Petsy Sostrate Petsy Sostrate Petsy Mwiiip, bara jag som uppskattar snö? Nej, jag 䬳kar sn?ag! whee Snöööboooll!! *Kasta på* xd Eeek!!!*äter upp snöbollen* ninja domokun *tar fram en pulka* WOOT! *Sätter sig i pulkan* ninja Yeah!!!*tar fram en till och s䴴er sig i den och 嫥r iv䧪 swoosh! xd *嫡 efter* domokun *krockar med n崠och flyger av pulkan och "kullerbytar" ner* gonk O_O;;; EEK!!!!*嫥r efter*waah!!!! *krasch* @___@ orooo..*bromsar bredvid* O_O;; *petar på* hur gick det?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |