|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:42 pm
Gah, hade det inte ändrats? jobbigt, jobbigt... NU borde det funka. *trött och flummig*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:42 pm
jiminijon Silence_P jiminijon ;P alla skrattade f?om emelie ju;P martin du kan v䬠sl䮧a in mig igen s堰atrik ser ocks堺XD Ni kan g?en repris i Februari s堪ag f岠se de. xd ja precis men vetefan om din tjej blir glad.. O.o; Hmm :/.. Vci kan göra de i smyg när inte emelie ser på. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:43 pm
Filthy Silence_P & Jiminijon: Jag kan g?det om det verkligen 䲠s堮?ndigt. Niclas t䮤er p堡tt f堳itt ben ur led. xd xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:44 pm
*dansar runt mumsandes på en chokladbit* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:44 pm
GrimCupid Gah, hade det inte ändrats? jobbigt, jobbigt... NU borde det funka. *trött och flummig* :S funkar inte :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:45 pm
Filthy Silence_P & Jiminijon: Jag kan g?det om det verkligen 䲠s堮?ndigt. Niclas t䮤er p堡tt f堳itt ben ur led. xd Petsy: AARGHH! gonk *Vissla oskyldigt* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:45 pm
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon ;P alla skrattade f?om emelie ju;P martin du kan v䬠sl䮧a in mig igen s堰atrik ser ocks堺XD Ni kan g?en repris i Februari s堪ag f岠se de. xd ja precis men vetefan om din tjej blir glad.. O.o; Hmm :/.. Vci kan göra de i smyg när inte emelie ser på. ninja blir ju svårare så som ni går hand i hand xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:46 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:47 pm
jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon ;P alla skrattade f?om emelie ju;P martin du kan v䬠sl䮧a in mig igen s堰atrik ser ocks堺XD Ni kan g?en repris i Februari s堪ag f岠se de. xd ja precis men vetefan om din tjej blir glad.. O.o; Hmm :/.. Vci kan göra de i smyg när inte emelie ser på. ninja blir ju svårare så som ni går hand i hand xd xd jo iofs.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:48 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:49 pm
Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon Silence_P jiminijon ;P alla skrattade f?om emelie ju;P martin du kan v䬠sl䮧a in mig igen s堰atrik ser ocks堺XD Ni kan g?en repris i Februari s堪ag f岠se de. xd ja precis men vetefan om din tjej blir glad.. O.o; Hmm :/.. Vci kan göra de i smyg när inte emelie ser på. ninja blir ju svårare så som ni går hand i hand xd xd jo iofs. så hur ska vi göra?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:49 pm
jiminijon GrimCupid Gah, hade det inte ändrats? jobbigt, jobbigt... NU borde det funka. *trött och flummig* :S funkar inte :S Nu så. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:50 pm
När jag Ninjar mig med alla andra så kommer nog inte emelie va med eftersom hon inte ska vara ninja på J-Cult då.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:50 pm
GrimCupid jiminijon GrimCupid Gah, hade det inte ändrats? jobbigt, jobbigt... NU borde det funka. *trött och flummig* :S funkar inte :S Nu så. :3 japp^.^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|