|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 7:18 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 7:29 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 7:33 am
Succes ermee! examens beginnen volgende week donderdag toch he?
ik kan niet kiezen tussen de chain tail en de angelic bow. Vind ze beide minder, maar ik wil ze wel beide hebben... Had alleen maar gold voor 1 sealed >.>
xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 8:06 am
last goodbye voor het werk aan de site begint... dat wordt 3 kwartier vervelen xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 8:42 am
kijk kijk, dat was snel gedaan ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 10:05 am
Mooimooi ^_^ Wat hield het precies in?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 10:50 am
ik geloof een andere server of zo iets
*is te lui om de announcements opnieuw te lezen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 11:11 am
jah, andere server dacht ik ook... *waves* heeeeej iedereen!! Hier is degene die te-verstlaaft-aan-Wow-om-nog-hier-te-komen-af-en-toe ^_^'
hoe gaat het?
Succes met eindexamen Chibs en iedereen die het doen gaat.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 11:18 am
kiek jah, andere server dacht ik ook... *waves* heeeeej iedereen!! Hier is degene die te-verstlaaft-aan-Wow-om-nog-hier-te-komen-af-en-toe ^_^' hoe gaat het? Succes met eindexamen Chibs en iedereen die het doen gaat. Jeeeej! Toch leuk dat je af-en-toe-komt, ook al is het heel af en toe whee
Met mij wel ok.... Met jouw? smile Dankje whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 11:21 am
Oranjekorfbalpizza! kiek jah, andere server dacht ik ook... *waves* heeeeej iedereen!! Hier is degene die te-verstlaaft-aan-Wow-om-nog-hier-te-komen-af-en-toe ^_^' hoe gaat het? Succes met eindexamen Chibs en iedereen die het doen gaat. Jeeeej! Toch leuk dat je af-en-toe-komt, ook al is het heel af en toe whee
Met mij wel ok.... Met jouw? smile Dankje whee goed hoor ^^ druk met engels bezig ^_^ heeft een dejavu gevoel
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 11:24 am
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek jah, andere server dacht ik ook... *waves* heeeeej iedereen!! Hier is degene die te-verstlaaft-aan-Wow-om-nog-hier-te-komen-af-en-toe ^_^' hoe gaat het? Succes met eindexamen Chibs en iedereen die het doen gaat. Jeeeej! Toch leuk dat je af-en-toe-komt, ook al is het heel af en toe whee
Met mij wel ok.... Met jouw? smile Dankje whee goed hoor ^^ druk met engels bezig ^_^ heeft een dejavu gevoel Ik merk het ^^ En daarom zit je op gaia? ~_^ Wat moet je doen dan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 11:31 am
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek jah, andere server dacht ik ook... *waves* heeeeej iedereen!! Hier is degene die te-verstlaaft-aan-Wow-om-nog-hier-te-komen-af-en-toe ^_^' hoe gaat het? Succes met eindexamen Chibs en iedereen die het doen gaat. Jeeeej! Toch leuk dat je af-en-toe-komt, ook al is het heel af en toe whee
Met mij wel ok.... Met jouw? smile Dankje whee goed hoor ^^ druk met engels bezig ^_^ heeft een dejavu gevoel Ik merk het ^^ En daarom zit je op gaia? ~_^ Wat moet je doen dan?Tuurlijk zit ik daarom op gaia talk2hand een ingezonde brief schrijven, maar ben al klaar smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 11:38 am
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek jah, andere server dacht ik ook... *waves* heeeeej iedereen!! Hier is degene die te-verstlaaft-aan-Wow-om-nog-hier-te-komen-af-en-toe ^_^' hoe gaat het? Succes met eindexamen Chibs en iedereen die het doen gaat. Jeeeej! Toch leuk dat je af-en-toe-komt, ook al is het heel af en toe whee
Met mij wel ok.... Met jouw? smile Dankje whee goed hoor ^^ druk met engels bezig ^_^ heeft een dejavu gevoel Ik merk het ^^ En daarom zit je op gaia? ~_^ Wat moet je doen dan?Tuurlijk zit ik daarom op gaia talk2hand een ingezonde brief schrijven, maar ben al klaar smile *Praat met de hand* Ok ^_^ Goed gelukt, en wat zijn je verdere plannen voor vanavond? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 11:39 am
Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek jah, andere server dacht ik ook... *waves* heeeeej iedereen!! Hier is degene die te-verstlaaft-aan-Wow-om-nog-hier-te-komen-af-en-toe ^_^' hoe gaat het? Succes met eindexamen Chibs en iedereen die het doen gaat. Jeeeej! Toch leuk dat je af-en-toe-komt, ook al is het heel af en toe whee
Met mij wel ok.... Met jouw? smile Dankje whee goed hoor ^^ druk met engels bezig ^_^ heeft een dejavu gevoel Ik merk het ^^ En daarom zit je op gaia? ~_^ Wat moet je doen dan?Tuurlijk zit ik daarom op gaia talk2hand een ingezonde brief schrijven, maar ben al klaar smile *Praat met de hand* Ok ^_^ Goed gelukt, en wat zijn je verdere plannen voor vanavond? smile wat denk je razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 16, 2006 11:43 am
kiek Oranjekorfbalpizza! kiek Oranjekorfbalpizza! kiek goed hoor ^^ druk met engels bezig ^_^ heeft een dejavu gevoel Ik merk het ^^ En daarom zit je op gaia? ~_^ Wat moet je doen dan?Tuurlijk zit ik daarom op gaia talk2hand een ingezonde brief schrijven, maar ben al klaar smile *Praat met de hand* Ok ^_^ Goed gelukt, en wat zijn je verdere plannen voor vanavond? smile wat denk je razz Je bent wel heel verslaaft he? razz En vanwaar dat deja vu gevoel?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|