|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 8:53 am
[img]schtekig bild[img] Om mina ögon inte ser fel så ÄR det där en högtryckstvätt x'D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 8:55 am
oh! oke! jag trodde det var något annat.... crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 9:36 am
Wunju halcyon. revolver a**å 1) hur var den där sista menad egentligen och 2) wtfyo nice stretching man. .-. VADDÅ TYCKER DU ATT RUSKA ÄR FUL!!!!!!!! bARA FÖR ATT DIN MAMMA ÄR FUL!!!!!!! >__[intense ******** stretching]__ ööhm seriöst, nej. bara nej till det här. och sluta runka. o:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 9:45 am
halcyon. revolver Wunju halcyon. revolver a**å 1) hur var den där sista menad egentligen och 2) wtfyo nice stretching man. .-. VADDÅ TYCKER DU ATT RUSKA ÄR FUL!!!!!!!! bARA FÖR ATT DIN MAMMA ÄR FUL!!!!!!! >__[intense ******** stretching]__ ööhm seriöst, nej. bara nej till det här. och sluta runka. o: MEH JAG GILLAR JU ATT RÖNKA! HELST N'ÄR DIN MAMMA TITTAR PÅ!½!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 10:59 am
Wunju halcyon. revolver Wunju halcyon. revolver a**å 1) hur var den där sista menad egentligen och 2) wtfyo nice stretching man. .-. VADDÅ TYCKER DU ATT RUSKA ÄR FUL!!!!!!!! bARA FÖR ATT DIN MAMMA ÄR FUL!!!!!!! >__[intense ******** stretching]__ ööhm seriöst, nej. bara nej till det här. och sluta runka. o: MEH JAG GILLAR JU ATT RÖNKA! HELST N'ÄR DIN MAMMA TITTAR PÅ!½! din mamma skämt e så over 9000
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 11:58 am
Ruska: Ta bort bilden du postade. n_n Jag vill inte att du använder mig på dina spammerier. Tyck att du är bäst whatever, blanda inte in mig bara.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 1:38 pm
Jag och Mikaela schmexxar oss på lunchrasten <3   Tag har tix i båda ögonen. : D  Och det här ärmin lunch; ett halvt glasspaket. :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 11, 2006 1:40 pm
Martina i grå/lila tröja är het, eller hur~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 3:14 am
Omg vad spam. :0 Mina bilder försvann ju typ i allt spaam. Söta bilder Dark Erica :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 1:13 pm

Mad World bubba, Mad World...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 12, 2006 4:25 pm
Troett hest:  Fin fläta, va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 13, 2006 12:12 am
Hopey

... :xArr! It's Hope! 8D Niddle: Flätan får mig tänka på Anakin i Star Wars Episode 2. XD -------------------------------- In other news... domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 13, 2006 1:37 am
HazardousGaze 
Mad World bubba, Mad World... OMG OMG FRO BRO??? xDDDD heart heart heart it is a happy dedu today...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 13, 2006 5:56 am