|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:09 pm
GrimCupid jiminijon synd för dig ;P var det kul på rammstein konseren då?o.O((om jag hade din msn skulle jag ge dig rammstein amvn xd sweatdrop )) Mw䤬 ska jag dit s堳ka det vara tillr䣫ligt varmt f?tt springa runt i mina monstertofflor. razz Hey, kan det vara annat 䮠underbart? whee Kunde ha hoppat p堤em som det rabid fan jag 䲠vid signeringen, men 宧rade mig. >_> ((Vilken av dem? ninja )) ja xd så bra ((evangeligon rammstein engel razz ))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:11 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:11 pm
Aranea onda människa som hade råd att köpa flera... den jag ville ha var slut )': den med luvan på och vitt kryss på baksidan crying Har en sedan tidigare äventyr i Polen. Den är sne. >_>' Den jag spanade ut först fanns i 'minsta storlek large', så det skippade man. Blev en huvtröja med gaffeln och kniven på framsidan och 'Du bist was du isst' därbak. whee Dyyyyra kläder....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:12 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:13 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:13 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:14 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:14 pm
GrimCupid Aranea onda människa som hade råd att köpa flera... den jag ville ha var slut )': den med luvan på och vitt kryss på baksidan crying Har en sedan tidigare äventyr i Polen. Den är sne. >_>' Den jag spanade ut först fanns i 'minsta storlek large', så det skippade man. Blev en huvtröja med gaffeln och kniven på framsidan och 'Du bist was du isst' därbak. whee Dyyyyra kläder.... Mouhaha, likadan som jag har ^^ Hade bestämt mig innan att jag skulle ha en huvtröja, och så fanns det ju bara en kvar till sist ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:15 pm
.. cry Varför säger jag alltid saker jag ångrar..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:15 pm
GrimCupid jiminijon ja xd så bra ((evangeligon rammstein engel razz )) whee ((Mwah, den 䲠komisk. Ķen om jag aldrig orkat ladda ner den serien. >_> Gott weiss ich will kein Engel sein! *visslar*)) jag har 3 av den ((på amv:n nån har fixat så det ser ut som om det är rammstein som sjunger i amv:n* whee xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:17 pm
Aranea Mouhaha, likadan som jag har ^^ Hade bestämt mig innan att jag skulle ha en huvtröja, och så fanns det ju bara en kvar till sist ^^ We are teh twins, yo! surprised Visste inte hur baksidan såg ut innan jag tog på mig den, så man blev ganska förtjust i den. razz Nyckelband för överhundra kronor, någon? >_>
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy .. cry Varför säger jag alltid saker jag ångrar.. ><;;; *kramar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:18 pm
Sostrate Petsy .. cry Varför säger jag alltid saker jag ångrar.. ><;;; *kramar* mwip.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|