|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:00 pm
jiminijon det 䲠ju i februari surprised Februari? ... För kallt, tar mig inte längre än utanför dörren innan jag fått nya skor, vilket inte kommer ske på länge. :/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:01 pm
Blixtra JIMI!! Är du en lillebror? beror på sweatdrop surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:02 pm
jiminijon Sostrate jiminijon jag ska köpa alla jack skellington saker på j-cult whee heart kan inte du köpa någonting till mig också?>__>; näe för jag ska köpa jack saker och en chii låda sad Hehe, nae, jag skojade bara ^__^ jag behöver spara på mina pengar..x.x har en skidresa efter j-cult..och norge = dyrt .__.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:02 pm
GrimCupid jiminijon det 䲠ju i februari surprised Februari? ... För kallt, tar mig inte längre än utanför dörren innan jag fått nya skor, vilket inte kommer ske på länge. :/ synd för dig ;P var det kul på rammstein konseren då?o.O((om jag hade din msn skulle jag ge dig rammstein amvn xd sweatdrop ))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:04 pm
Sostrate jiminijon Sostrate jiminijon jag ska köpa alla jack skellington saker på j-cult whee heart kan inte du köpa någonting till mig också?>__>; näe för jag ska köpa jack saker och en chii låda sad Hehe, nae, jag skojade bara ^__^ jag behöver spara på mina pengar..x.x har en skidresa efter j-cult..och norge = dyrt .__.; okey xp ajdå stressed sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon Blixtra JIMI!! Är du en lillebror? beror på sweatdrop surprised MWAH! *kidnappar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon GrimCupid jiminijon det 䲠ju i februari surprised Februari? ... För kallt, tar mig inte längre än utanför dörren innan jag fått nya skor, vilket inte kommer ske på länge. :/ synd för dig ;P var det kul på rammstein konseren då?o.O((om jag hade din msn skulle jag ge dig rammstein amvn xd sweatdrop )) *visar sin rammsteintröja* razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:05 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:05 pm
jiminijon Sostrate jiminijon Sostrate jiminijon jag ska köpa alla jack skellington saker på j-cult whee heart kan inte du köpa någonting till mig också?>__>; näe för jag ska köpa jack saker och en chii låda sad Hehe, nae, jag skojade bara ^__^ jag behöver spara på mina pengar..x.x har en skidresa efter j-cult..och norge = dyrt .__.; okey xp ajdå stressed sweatdrop Jo..men jag kan nog få lite extra pengar från mor och far xd whee nyehe ^__^ men någonting skall jag ha när jag är på j-cult =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:06 pm
MWAHAHAHA! Nu väntar Sasuke-kun på mig.. heart
Hej dooo!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:06 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:07 pm
Sostrate jiminijon Sostrate jiminijon Sostrate jiminijon jag ska köpa alla jack skellington saker på j-cult whee heart kan inte du köpa någonting till mig också?>__>; näe för jag ska köpa jack saker och en chii låda sad Hehe, nae, jag skojade bara ^__^ jag behöver spara på mina pengar..x.x har en skidresa efter j-cult..och norge = dyrt .__.; okey xp ajdå stressed sweatdrop Jo..men jag kan nog få lite extra pengar från mor och far xd whee nyehe ^__^ men någonting skall jag ha när jag är på j-cult =3 ^_^ vem är du på j-cult O.o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:08 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:08 pm
Aranea jiminijon GrimCupid jiminijon det 䲠ju i februari surprised Februari? ... För kallt, tar mig inte längre än utanför dörren innan jag fått nya skor, vilket inte kommer ske på länge. :/ synd för dig ;P var det kul på rammstein konseren då?o.O((om jag hade din msn skulle jag ge dig rammstein amvn xd sweatdrop )) *visar sin rammsteintröja* razz *visar sina* razz razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 2:09 pm
GrimCupid Aranea jiminijon GrimCupid jiminijon det 䲠ju i februari surprised Februari? ... För kallt, tar mig inte längre än utanför dörren innan jag fått nya skor, vilket inte kommer ske på länge. :/ synd för dig ;P var det kul på rammstein konseren då?o.O((om jag hade din msn skulle jag ge dig rammstein amvn xd sweatdrop )) *visar sin rammsteintröja* razz *visar sina* razz razz onda människa som hade råd att köpa flera... den jag ville ha var slut )': den med luvan på och vitt kryss på baksidan crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|