|
|
|
|
Posted: Mon Mar 14, 2011 4:22 am
ik sta als het goed is om het hoekje - naar het kasteel toe en dan linksaf - denk ik XD weet het pas echt als ik er sta?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Mar 14, 2011 7:28 am
kittyocean ik sta als het goed is om het hoekje - naar het kasteel toe en dan linksaf - denk ik XD weet het pas echt als ik er sta? hoe weten je dinges ook al weer? dream nog iets?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2011 9:13 am
Toen ging ik weer alleen naar de Elf... -suicide-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2011 12:24 pm
Dashy93 kittyocean ik sta als het goed is om het hoekje - naar het kasteel toe en dan linksaf - denk ik XD weet het pas echt als ik er sta? hoe weten je dinges ook al weer? dream nog iets? Keep In Mind Vorig jaar had ik ongeveer mijn Gaia Online Avatar getekend. Dit jaar... oei, ik weet eigenlijk nog niet echt wat ik wil XD Door mijn secret project is vanalles er bij ingeschoten
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 15, 2011 12:40 pm
kittyocean Dashy93 kittyocean ik sta als het goed is om het hoekje - naar het kasteel toe en dan linksaf - denk ik XD weet het pas echt als ik er sta? hoe weten je dinges ook al weer? dream nog iets? Keep In Mind Vorig jaar had ik ongeveer mijn Gaia Online Avatar getekend. Dit jaar... oei, ik weet eigenlijk nog niet echt wat ik wil XD Door mijn secret project is vanalles er bij ingeschoten okay
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2011 4:27 am
kittyocean Dashy93 kittyocean ik sta als het goed is om het hoekje - naar het kasteel toe en dan linksaf - denk ik XD weet het pas echt als ik er sta? hoe weten je dinges ook al weer? dream nog iets? Keep In Mind Vorig jaar had ik ongeveer mijn Gaia Online Avatar getekend. Dit jaar... oei, ik weet eigenlijk nog niet echt wat ik wil XD Door mijn secret project is vanalles er bij ingeschoten je art is makkelijk te herkennen c: en nu weet ik hoe je er uit ziet dus ik hoop dat ik je weet te vinden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2011 10:57 am
Dashy93 Toen ging ik weer alleen naar de Elf... -suicide- Misschien een idee om iemand anders van je vriendengroep of van de mensen hier die op dezelfde dag gaan als jij te vragen om met je in een groepje te gaan? Oh en kitty, heb je al een deel 3 af of nog niet?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2011 11:10 am
xz791 Dashy93 Toen ging ik weer alleen naar de Elf... -suicide- Misschien een idee om iemand anders van je vriendengroep of van de mensen hier die op dezelfde dag gaan als jij te vragen om met je in een groepje te gaan? Oh en kitty, heb je al een deel 3 af of nog niet? geprobeert, en gefaald... ik heb niet echt een vriendengroep... ik heb eigenlijk niet echt vrienden buiten gaia...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2011 12:15 pm
Dashy93 xz791 Dashy93 Toen ging ik weer alleen naar de Elf... -suicide- Misschien een idee om iemand anders van je vriendengroep of van de mensen hier die op dezelfde dag gaan als jij te vragen om met je in een groepje te gaan? Oh en kitty, heb je al een deel 3 af of nog niet? geprobeert, en gefaald... ik heb niet echt een vriendengroep... ik heb eigenlijk niet echt vrienden buiten gaia... Zin om met mij te gaan dan op de zaterdag?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2011 12:16 pm
xz791 Dashy93 xz791 Dashy93 Toen ging ik weer alleen naar de Elf... -suicide- Misschien een idee om iemand anders van je vriendengroep of van de mensen hier die op dezelfde dag gaan als jij te vragen om met je in een groepje te gaan? Oh en kitty, heb je al een deel 3 af of nog niet? geprobeert, en gefaald... ik heb niet echt een vriendengroep... ik heb eigenlijk niet echt vrienden buiten gaia... Zin om met mij te gaan dan op de zaterdag? sure
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2011 12:18 pm
Hoe laat ben je er en hoe kan ik je herkennen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2011 1:04 pm
volgens mij kun je het beste bij kitty meeten en dan de rest van de dag met elkaar doorbrengen c:
of in ieder geval op een plek waar het niet super chaotisch is XD
@w@'' ik vraag me af of een bepaalde cosplayer er dit jaar weer is XD *sigh*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2011 1:29 pm
xz791 Dashy93 Toen ging ik weer alleen naar de Elf... -suicide- Misschien een idee om iemand anders van je vriendengroep of van de mensen hier die op dezelfde dag gaan als jij te vragen om met je in een groepje te gaan? Oh en kitty, heb je al een deel 3 af of nog niet? Hij is geschreven, maar nog niet gecorrigeerd sad Ik ben wat meer bezig met deel 1 in het NL en een onverwachts secret project heeft aardig wat aandacht opgeslurpt @Neo, wel hoi zeggen he?? En ik ben een drama met gezichten; LeAnne/mod herkende ik ook pas na de 3e meet XD (Tsunacon)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2011 1:52 pm
Kan ook NEO-mof ^_^
Is 10 uur bij kitty haar standje goed genoeg Drazzy?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 17, 2011 2:20 pm
@ kitty nee, ik besluip je van achteren en kidnap je XD ik zal wel hoi zeggen c: .. en zal waarschijnlijk een grote witte (ivoor achtig) bij me hebben c: -gaat een pop mee op sleeptouw nemen XD-
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|