|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 8:55 am
number_17 kittyocean Gelukkig! Het is al erg genoeg; beschuldigd worden van de dood van je vader!! Ook al is ie onschuldig; hij zal zich vast wel schuldig voelen!! ja..maar niet omdat hij werd beschuldigt van moord. meer omdat het laatste wat hij tegen hem heeft gezegd scheldwoorden waren. en omdat zijn vader tijdens iets heel aardigs van de trap viel en in coma raakte.. sweatdrop Mijn hemel.......... poor guy.......
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 8:55 am
kittyocean number_17 kittyocean Gelukkig! Het is al erg genoeg; beschuldigd worden van de dood van je vader!! Ook al is ie onschuldig; hij zal zich vast wel schuldig voelen!! ja..maar niet omdat hij werd beschuldigt van moord. meer omdat het laatste wat hij tegen hem heeft gezegd scheldwoorden waren. en omdat zijn vader tijdens iets heel aardigs van de trap viel en in coma raakte.. sweatdrop Mijn hemel.......... poor guy....... tja het leven is hard sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 10:41 am
eek maf verhaal....on my mind: ik was vandaag int archeon en het was heel erg saai lachwekkend met die gevechten blaugh blaugh blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 12:00 pm
Cassidy92 eek maf verhaal....on my mind: ik was vandaag int archeon en het was heel erg saai lachwekkend met die gevechten blaugh blaugh blaugh Wat is een archeon?? En hoe lan iets saai en lachwekkend tegellijk zijn??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 12:02 pm
nou...eerst wast het saai en toen werd het lachwekkend.....het archeon is een oppenlucht museum met allemaal verkleede mensen uit verschillende tijdperken in de geschiedenis snappie???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 12:07 pm
Cassidy92 nou...eerst wast het saai en toen werd het lachwekkend.....het archeon is een oppenlucht museum met allemaal verkleede mensen uit verschillende tijdperken in de geschiedenis snappie??? Hahha.. Cool!! Lullig: Ze kei hard gaan uitlachen xd blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 12:09 pm
oh f*ck dat deet ik bij dat vechten xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 12:23 pm
Cassidy92 oh f*ck dat deet ik bij dat vechten xp Hahaha! dat doe je goed! Maar ja, hopen maar dat ze het niet gehoord hebben xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 12:25 pm
maar het was ook ZOOOOOOO nep jje zag gewoon dat het nep bloed was
even later waren we bij de plee ging die gast daar douchen die dood was in dat gevecht er was daar ook een douche bij de plee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue May 24, 2005 12:42 pm
Cassidy92 maar het was ook ZOOOOOOO nep jje zag gewoon dat het nep bloed was even later waren we bij de plee ging die gast daar douchen die dood was in dat gevecht er was daar ook een douche bij de plee Hahah! en jij zeker even stiekem om het hoekje kijken... biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|