|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 1:10 am
Gw3nn0w Nog een suggestie.. Jullie leden lopen weg. Moet daar neit iets aan gedaan worden? Vastbinden misschien wink Nee, hoe wil je iemand hier houden? Ik heb geen flauw idee. Ik heb altijd gedacht door gewoon vriendelijk te zijn en het aantrekkelijk te maken en te houden (mede door events :3). Hoe wil je anders mensen 'vast houden' in de guild?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 3:29 am
Zakou Nenharma Gw3nn0w Nog een suggestie.. Jullie leden lopen weg. Moet daar neit iets aan gedaan worden? Vastbinden misschien wink Nee, hoe wil je iemand hier houden? Ik heb geen flauw idee. Ik heb altijd gedacht door gewoon vriendelijk te zijn en het aantrekkelijk te maken en te houden (mede door events :3). Hoe wil je anders mensen 'vast houden' in de guild? die events zijn top. Zeker weten. Maar miss is het fijn als er naar mensen geluisterd wordt (dit bedoel ik niet persoonlijk naar jou).. en dat er fatsoenlijk gereageerd wordt. En miss mensen actief maken door de guild overzichtelijker te maken en niet dicht van die lamme topics te hebben zo als. Ehmm jah lachuh.. ofzow..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 8:22 am
•♥• Ik denk dat een goede chatterbox topic een goed begin is, maar ik vraag me dan altijd af trek je mensen dan niet naar de topic in plaats van de guild?
Dit is even voor kitty; ik heb al ik weet niet hoeveel keer geschreeuwt, gevraagt of een topic in het guild forum geen goed idee was, Eastvane had het ook al voorgesteld, waarom krijgen we hier geen andwoord op? sweatdrop •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 8:37 am
Ik vind het vreselijk om te zien wat er allemaal gebeurt hier. Ik had nooit gedacht dat ik zoveel om een forum zou geven, maar dat doe ik wel, en wat ik hier allemaal lees... ik zal er nog wel even mee bezig zijn.
Het ergste vind ik dat er van alle kanten aangevallen wordt naar elkaar. Ik hou zoiezo al niet van ruzies en vind dit echt erg. En sorry, maar ik moet het kwijt - number 17 heeft wel erg veel lef om zoiets te roepen. Wat betekent dit guild dan voor hém? Weinig, als je het mij vraagt, en dat vind ik heel erg, want ik vond hem altijd één van de betere mods. Het moge duidelijk zijn dat mijn mening hierover is veranderd. Ik bedoel dit niet als aanval op 17 persoonlijk, maar wel op 17 als ex-mod. Ik vind het erg jammer hoe alles gelopen is. Hoe boos ik ooit ook op hem ben geweest, nu vind ik het alleen nog maar jammer. Wat ik wél triest vind van 17 als persoon, is de gemene opmerking aan het einde van zijn post, over de nieuwe voorpagina. Dat is mijns inziens helemaal niet nodig. Ja, hij heeft zijn best gedaan. Dat ontken ik niet, daar ben ik het mee eens. Maar op het laatst was het alsof 17 iemand anders was, tenminste, zo'n gevoel had ik. En dat vind ik jammer, want hij was een goede mod.
Ik ben nu zelf ook ex-mod en vind dit erg verdrietig. Ik weet dat ik vaak afwezig was, maar als sommigen even de moeite hadden genomen om mijn topic in het Discussie & Hulp-forum te lezen, dan zouden jullie het vast begrijpen - mijn leven is soms zo gecompliceerd dat ik het gewoon niet op kan brengen om online te zijn. Nu komt daar nog eens bij dat ik op kamers ga, binnen 2 weken. En ja, dat is -enorm- veel werk, dit had ik zelfs niet verwacht. Ik heb gewoonweg niet langer dan een uurtje per week om online te zijn, en meestal check ik dan alleen mijn mail of doe ik bankzaken. Ik voel me een beetje rot omdat mensen vinden dat ik blijkbaar géén redenen heb om inactief te zijn. Zoals ik al zei, volgens mij heb ik die genoeg.
Ik weet niet of ik weer mod wil worden. Ik kan namelijk, en daar ben ik heel eerlijk in, niet garanderen dat ik ooit wél heel actief zal zijn. Want straks heb ik ook een druk leven, met een eigen kamer, een vriend, werk en school. Ik wil best modden, maar dan wil ik wel góed modden, dus niet half, zoals ik heb gedaan. Ik denk dat ik eerst mijn eigen leven op de rails moet krijgen voordat ik zo'n taak op me neem. Dit wil niet zeggen dat dit guild me niks kan schelen, want zoals ik in het begin al zei, verbaast het me juist hoezeer dit guild en zijn leden me aan het hart gaan.
Ik vind het spijtig dat dingen zijn gelopen zoals ze zijn gelopen. Maar zoals velen vast weten, ben ik niet goed in oplossingen bedenken. Dat laat ik dan ook maar over aan de mensen die wel weten wat ze moeten zeggen.
Dit was mijn superlange rant... ik hoop dat ik niet al te vervelend ben geweest. En nogmaals mijn excuses voor mijn afwezigheid.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 9:06 am
Hey, veel posts smile .
Aller eerste Uumie..... ik vind je de tofste mod ( al bijna vanaf t begin) je hebt je hart echt bij adpe gelegd altijd een gezellige sfeer gemaakt en goed je best gedaan op events. Als er iemand hier een ''purple heart'' verdiend ben jij t.
@ Uumie chan. Ik heb persoonlijk echt helemaal niks tegen je vind je een toffe meid en zou je graag beter willen leren kennen. Echter zal je denk ik ook moeten inzien dat je een ''verantwoordenlijke'' taak als mod niet kan vervullen als je dingen niet in de hand heb/kan controleren. Als morgen de guild ineens weg zou zijn zou jij er te laat bij zijn ( begrijp je me ?) Ik vind het vervelend voor je dat t allemaal zo slecht gaat en zou er ook best wel graag met je over willen praten want zoals enkele mischien kunnen bevestigen ben ik zo'n klootzak nog niet ( ookal denken jullie mischien van wel) Ik heb ook een hart en help het liefste mensen ( nog liever dan mezelf) Maargoed. Het feit dat jij ge unmod bent houd uiteraard niet in dat je niks meer voor de guild kan doen en ruzie met iedereen hebt ofzo. Zie het als wisseling van de wacht.
Ik vind het een goed begin (zoals ik al zei niet persoonlijk bedoeld) en hoop dat dit door blijft gaan. Kitty zie het dus niet als aanval maar als helpende hand. We hebben het beste met je voor en laten je graag zien hoe dingen beter kunnen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 9:13 am
Hoe hou je leden hier? Zorgen dat ik geen honger heb en ze niet opeet.
Ok. En nu serieus. (Kan ik dat?) We moeten dingen bedenken om leden 'bezig te houden'. Is vast al gezegt. Maar ik was veeeeel te lui om alle lange posts te lezen. >_<;; Nja, dingen zoals; Wedstrijdjes in vorm van spelletjes en daar kan je dan gold en/of items mee winnen, of art/pixel/kras/blikjes tekenen/weet ik veel contests. Hmmm... Er schiet me nu even niets te binnen.
Ik heb nu even serieus honger. *gaat leden zoeken om op te eten* twisted (Omg. Die smiley. rofl )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 9:30 am
Digipyro Hey, veel posts smile . Aller eerste Uumie..... ik vind je de tofste mod ( al bijna vanaf t begin) je hebt je hart echt bij adpe gelegd altijd een gezellige sfeer gemaakt en goed je best gedaan op events. Als er iemand hier een ''purple heart'' verdiend ben jij t. @ Uumie chan. Ik heb persoonlijk echt helemaal niks tegen je vind je een toffe meid en zou je graag beter willen leren kennen. Echter zal je denk ik ook moeten inzien dat je een ''verantwoordenlijke'' taak als mod niet kan vervullen als je dingen niet in de hand heb/kan controleren. Als morgen de guild ineens weg zou zijn zou jij er te laat bij zijn ( begrijp je me ?) Ik vind het vervelend voor je dat t allemaal zo slecht gaat en zou er ook best wel graag met je over willen praten want zoals enkele mischien kunnen bevestigen ben ik zo'n klootzak nog niet ( ookal denken jullie mischien van wel) Ik heb ook een hart en help het liefste mensen ( nog liever dan mezelf) Maargoed. Het feit dat jij ge unmod bent houd uiteraard niet in dat je niks meer voor de guild kan doen en ruzie met iedereen hebt ofzo. Zie het als wisseling van de wacht. Ik vind het een goed begin (zoals ik al zei niet persoonlijk bedoeld) en hoop dat dit door blijft gaan. Kitty zie het dus niet als aanval maar als helpende hand. We hebben het beste met je voor en laten je graag zien hoe dingen beter kunnen. Ja, precies. Daarom zei ik dus ook al dat ik niet weet of ik wel weer mod wil worden. Ik kan simpelweg niet garanderen dat ik actief zal zijn, omdat mijn leven echt zo enorm onvoorspelbaar is. Ik zie het ook niet als een afwijzing van de gehele guild of wat dan ook, ik neem niemand echt iets kwalijk, want ik kan het ook wel begrijpen. Eerlijk gezegd ben ik opgelucht dat ik nu gewoon member ben, want de druk van het mod zijn werd soms teveel - ook als mijn 'echte' leven totaal mis ging moest ik er toch zijn, en dat is niet altijd even leuk. Dus ik geef je gelijk, ook over het feit dat je lang zo slecht niet bent. Dat wist ik al. wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 9:40 am
Kijk, dat is mooi. We willen allemaal hetzelfde: Een GEZELLIGE, ACTIEVE guild waar iedereen welkom is en zich welkom voelt :3
Daar kunnen we zeker aan bouwen. Nu stel ik voor: ik maak een survey, een vragenlijst, die ieder lid en ook alle NLs-talige niet leden dan mogen invullen.
Vragen als: Hoe houd je leden in de guild, hoe voorkomen we weer zoiets als dit enzovoort. Gewoon om alles even duidelijk op 1 rij te hebben. Dan zal ik er een mooi 'verslag' van maken en dan kunnen we ook gaan kijken of het mogelijk is.
Nu de opdracht voor jullie: Geef mij vragen! Vragen die nuttig zijn voor de guild, vragen waar we iets aan hebben. Hopelijk kan ik dan donderdag of vrijdag (of misschien zelfs al morgen) een mooie lijst bij elkaar zoeken en een topic aanmaken in de guild.
Dan heeft iedereen zijn kans om zijn mening te geven! Nu is de kans om te bewijzen dat wij wel kunnen samenwerken om een zelfde doelstelling te bereiken. Kom op Gaians, ik heb echt veel vetrouwen in jullie. Stel me alsjeblieft niet teleur :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 11:16 am
gwn met ze alle beetje fatsoenlijke en aardig tegen elkaar zijn
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 12:51 pm
Digipyro Hey, veel posts smile . Aller eerste Uumie..... ik vind je de tofste mod ( al bijna vanaf t begin) je hebt je hart echt bij adpe gelegd altijd een gezellige sfeer gemaakt en goed je best gedaan op events. Als er iemand hier een ''purple heart'' verdiend ben jij t. @ Uumie chan. Ik heb persoonlijk echt helemaal niks tegen je vind je een toffe meid en zou je graag beter willen leren kennen. Echter zal je denk ik ook moeten inzien dat je een ''verantwoordenlijke'' taak als mod niet kan vervullen als je dingen niet in de hand heb/kan controleren. Als morgen de guild ineens weg zou zijn zou jij er te laat bij zijn ( begrijp je me ?) Ik vind het vervelend voor je dat t allemaal zo slecht gaat en zou er ook best wel graag met je over willen praten want zoals enkele mischien kunnen bevestigen ben ik zo'n klootzak nog niet ( ookal denken jullie mischien van wel) Ik heb ook een hart en help het liefste mensen ( nog liever dan mezelf) Maargoed. Het feit dat jij ge unmod bent houd uiteraard niet in dat je niks meer voor de guild kan doen en ruzie met iedereen hebt ofzo. Zie het als wisseling van de wacht. Ik vind het een goed begin (zoals ik al zei niet persoonlijk bedoeld) en hoop dat dit door blijft gaan. Kitty zie het dus niet als aanval maar als helpende hand. We hebben het beste met je voor en laten je graag zien hoe dingen beter kunnen. Ik wilde even kwijt dat ik de toon van dit bericht heel anders vind dan de voorgaandeberichten. De voorgaande berichten kwamen mij echt als een aanval over; deze totaal niet. Dit doet mij goed, en kan ik ook daadwerkelijk geloven dat we dit nog samen kunnen oplossen. Darlaa; je noemde: Quote: ik heb al ik weet niet hoeveel keer geschreeuwt, gevraagt of een topic in het guild forum geen goed idee was, Eastvane had het ook al voorgesteld, waarom krijgen we hier geen andwoord op Het spijt me, maar ik heb geen idee waarover jullie het hebben. Ja, ik heb alle lange posts gelezen, maar één ding is me duidelijk: - ja, er is veel mis in de Guild - ja, ik wil graag mijn best doen om dit te verbeteren - ja, blijkbaar verlies ik het overzicht bij lange posts, want blijkbaar kan ik de kern van de zaak er niet uithalen (ik had niets voor niets een 3 voor samenvatten op de middelbare) Ik heb dus nogmaals het verzoek aan IEDEREEN om in 1 regel (en niet met 85 komma's) aan te geven wat er nu veranderd moet worden. Voorbeelden zijn niet nodig; als ik het niet begrijp vraag ik dat wel. Als je het namelijk in 1 regel omschrijft, heb je meteen de kern van de zaak. Als ik het dan niet begrijp, dan weet ik het ook niet meer. Ik weet dat ik veel mensen heb telleurgesteld. Misschien had ik moeten verkondigen wat er tussen 17 en mij was misgegaan, maar ik wilde niet dat mensen hun beeld over hem kwijtraakten. Hij was een goede mod, echt waar. Aan het einde zaten we helaas niet meer op één lijn. Ik heb ook te horen gekregen dat bepaalde mensen mod hadden willen worden, maar dat ik hier niet op in ben gegaan. Voor alle duidelijkheid: dit had NIETS met geen vertrouwen te maken. Waar het wel mee te maken had, was dat ik 5 of 6 mods had en dat zelfs die weinig te doen hadden. Een mod erbij zou betekenen dat er nog minder werk voor de mods te doen zou zijn. Nogmaals, ik weet dat ik niet perfect ben en wil graag leren. De laatste post van Digipyro deed me goed; ik kon me weer openstellen voor advies en verbetering. Zoals hij zijn bericht schreef was zo rustig en open, dat ik niet anders kon dan mijn weerstand te laten zakken. Als iedereen zo kan reageren, dan moeten we er toch uit kunnen komen, toch? Oh, en Digipyro, ik dacht dat je het druk had met school; daarom had ik niet gevraagd waar je was. Dat betekend niet dat ik je niet miste; ik wilde je rust en tijd gunnen omdat ik dacht dat school je leven opslokte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 06, 2007 11:54 pm
Het feit wat er al veranderd kan worden is overzicht. De vele annoucments en stickys is overdreve.. Je kan deze zo ie zo al bij de gewone normale topics zetten. En topics zoals uwh. lachen.. ent opic wat op een gegeven moment stil valt gewoon dichtgoooien en delete. Het overzicht is kwijt. Dat is het zelfde in de andere subforums. want ik totaal zijn er 2 wat luister ik nu topics
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 07, 2007 5:40 am
In de mods forum discusseren we op het moment de waarde van een Recycle Bin, een forum waar alle topics eerst naar toe gaan, voordat er wordt gekeken of ze verwijderd kunnen worden. Ook omdat sommige mensen toch nog wel waarde hechtten aan oude topics. Hier zouden dus ook dubbele topics kunnen komen.
Voordeel: nieuwe leden worden niet 'afgestraft' voor het maken van dubbele topics en mensen kunnen toch nog even reageren. Ook hebben we een soort van archief waar je naar k**t terugkijken (er zijn mensen die daar behoefte aan hebben)
Nadeel: dit subforum zal dus een gehele chaos worden met van alles en nog wat door elkaar.
Zo'n topic als Lachuh is op dit moment nog niet dood; ik heb zelfs nog een vraag erover open staan, die ik hoop beantwoord te krijgen. Over het algemeen, als er een maand niet in een topic gereageerd word, gaat die op slot.
Over de stickies zat ik zelf ook al te twijfelen. Voordeel van unstickyen: Je hebt er minder. Nadeel: mensen lezen gewoon niet goed, of kunnen een topic als Stel je Voor niet vinden. Ze zullen dan meer losse topics maken....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 07, 2007 6:13 am
kittyocean Over de stickies zat ik zelf ook al te twijfelen. Voordeel van unstickyen: Je hebt er minder. Nadeel: mensen lezen gewoon niet goed, of kunnen een topic als Stel je Voor niet vinden. Ze zullen dan meer losse topics maken.... Als er teveel stickies zijn lezen mensen ze ook niet (meer)...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 07, 2007 6:26 am
Zakou Nenharma kittyocean Over de stickies zat ik zelf ook al te twijfelen. Voordeel van unstickyen: Je hebt er minder. Nadeel: mensen lezen gewoon niet goed, of kunnen een topic als Stel je Voor niet vinden. Ze zullen dan meer losse topics maken.... Als er teveel stickies zijn lezen mensen ze ook niet (meer)...Welke stickies kunnen dan als normale topic?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 07, 2007 8:42 am
•♥• Ik ben voor overzicht en niet dubbele topics. dat was ook lange tijd de norm hier. Maar de laatste tijd ben ik de draad helemaal kwijt goede topics worden weggegooit terwijl stomme topics en stel je voor topics ineens gedoogd worden en blijven. ik begrijp dat dat vriendelijker is tegenover de leden maar vind het wat scheef. •♥•pink love
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|