Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply Archief - Bijzondere oude Threads
Meeting!!! 10-09 OUWEHANDS DIERENPARK!!!!!!AFGELOPEN Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 26 27 28 29 30 31 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Zou jij naar een meeting willen?
Nee
20%
 20%  [ 10 ]
Ja, een pretpark!
18%
 18%  [ 9 ]
Ja, een dierentuin!
22%
 22%  [ 11 ]
Ja, cultuur snuiven!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, shoppen!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, lekker rondhangen in een park ofzo!
2%
 2%  [ 1 ]
Ja, zolang het mij maar geen geld kost
6%
 6%  [ 3 ]
Ja, en ik weet de perfecte plek!!
4%
 4%  [ 2 ]
Ja, maar ik weet niet waar naar toe dan....
18%
 18%  [ 9 ]
Total Votes : 48

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Fri Jul 28, 2006 4:40 am

Oranjekorfbalpizza!
Is het niet slim als gewoon iedereen de trein neemt? Komt iedereen ook op de zelfde tijd aan.
hoeft toch niet we komen toch allemaal van een andere kant

effe tip kun je niet fotos van iedereen in de eerste post zetten dan kun je elkaar herkenenne
PostPosted: Fri Jul 28, 2006 8:57 am

XDmaster4
Oranjekorfbalpizza!
Is het niet slim als gewoon iedereen de trein neemt? Komt iedereen ook op de zelfde tijd aan.

effe tip kun je niet fotos van iedereen in de eerste post zetten dan kun je elkaar herkenenne

Het was een eenzijdig eindstation of zo...

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Fri Jul 28, 2006 10:49 am

Darlaa
XDmaster4
Oranjekorfbalpizza!

Het was een eenzijdig eindstation of zo...

Klopt, je kan maar vanaf een kant komen. Daarom leek mij dat handig, dan zijn we allemaal meteen op dezelfde plek, en dan zet gewoon een iemand een bordje neer, et voila.
PostPosted: Fri Jul 28, 2006 11:57 am

Ehm..... wie woont er in Rhenen (er was toch iemand dichtbij?)? Misschien handig dat die het aankomen co-ordineert? Hiermee bedoel ik: waar precies, en hoe je daar moet komen?

Tijd.... ik heb een voorkeur voor redelijk vroeg. Wil wel van de dierentuin genieten =P Daarvoor betaal ik!!! =P

Ik bedoel hiermee btw niet iets van 9h ofzo, maar toch wel voor 12h XD Indien mogelijk XD

kittyocean
Captain

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Fri Jul 28, 2006 1:18 pm

kittyocean
Ehm..... wie woont er in Rhenen (er was toch iemand dichtbij?)? Misschien handig dat die het aankomen co-ordineert? Hiermee bedoel ik: waar precies, en hoe je daar moet komen?

Tijd.... ik heb een voorkeur voor redelijk vroeg. Wil wel van de dierentuin genieten =P Daarvoor betaal ik!!! =P

Ik bedoel hiermee btw niet iets van 9h ofzo, maar toch wel voor 12h XD Indien mogelijk XD
wordt moeilijkk hier thuis eerste bus 8 uur moet ik naar boxtel moet ik met de trein naar ehm dat ben ik effe vergeten en dan weer met de trein naar ehm waar we naartoe gaan dat kan best eens lang duren en owja op wat voor dag valt het ?? want in het weekend komt de eerste bus pas om 4 over tien hier
PostPosted: Fri Jul 28, 2006 1:26 pm

Zondag als het goed is

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Fri Jul 28, 2006 1:36 pm

Waar kom jij vandaan dan? o.o

Tja ik heb altijd geluk gehad vlak naast een station te wonen.. ik kan me niet voorstellen dat mensen eerst nog is tien minuten moeten fietsen ofzo om de dichtbijzijnste bus te halen.. okey dat kan ik wel, maar das crazy!
PostPosted: Fri Jul 28, 2006 1:47 pm

Ik: Bus of tram -> trein ^_^

kittyocean
Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Fri Jul 28, 2006 2:45 pm

Ik woon in veenendaal, een station voor rhenen. Ik stel voor dat we gewoon op het station wachten, en we vanaf daar samen naar de dierentuin toe lopen.
Veenendaal met trien naar rhenen = 4 minuten or so. Ik woon ook lekker dicht bij et station :3 1/2 min lopen smile
Ik stel voor om half 11. (Tren komt 10:28 aan) komt dat voor iedereen uit?
PostPosted: Sat Jul 29, 2006 2:26 am

Heej,

Ik heb het even overlegt met m'n vader, ik mag komen op voorwaarde dat ik er ook iets uit kan halen :
Zijn er nog speciale plannen?

kiek

5,800 Points
  • Forum Sophomore 300
  • Money Never Sleeps 200
  • Team Edward 100

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sat Jul 29, 2006 2:39 am

Wat bedoel je daar precies mee, met er iets uithalen?
PostPosted: Sat Jul 29, 2006 2:40 am

er iets... uit kan halen?? o.o
huh, als in een wedstrijd met een prijs of zoiets??? neej ^^;
De ervaring en de herrinnenering is het gene wat je er uithaald eventueel wat souveniertjes. XD Maar de kosten zijn voor jezelf.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Sat Jul 29, 2006 2:53 am

XD Volgens mij is dat wel heel vaag begrepen...
Ik denk dat ze bedoelt of er echte en duidelijk plan is, ipv "Erheen en we zien wel" oid.... Maargoed, Even afwachten op de volgende reactie dan xd
Mja, als kiek gaat dan kom ik ook 3nodding
PostPosted: Sat Jul 29, 2006 4:04 am

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.
zaterdag 9 & zondag 10 september
Berenbosfeestweekend

Graag willen we je aandacht vragen voor het volgende. Alertis is een stichting voor beer- en natuurbescherming. Een van onze bekendste projecten is Het Berenbos in Ouwehands Dierenpark te Rhenen, waar onder meer (ex)dans- en circusberen met een afschuwelijk verleden worden opgevangen. Daarnaast zet Alertis zich ook internationaal in voor de bescherming van de beer en zijn leefomgeving. Op de site www.alertis.nl kan je meer informatie over de stichting en haar werkzaamheden vinden.

In het weekend van 9 en 10 september 2006 organiseert Alertis in Ouwehands Dierenpark het ‘Berenbos Feestweekend’. Dit is een jaarlijks terugkerend evenement voor donateurs, mede-eigenaren en andere relaties van Alertis en voor de reguliere bezoekers van Ouwehands Dierenpark. Voor het Berenbos Feestweekend zijn wij op zoek naar een creatief persoon die het hart op de goede plaats heeft en graag een bijdrage zou willen leveren om dit evenement tot een succes te maken. Het zou geweldig zijn wanneer je een steentje bij zou willen dragen aan een onvergetelijk weekend voor alle mensen die Alertis en haar belangrijke werk een warm hart toedragen. Te denken valt bijvoorbeeld aan iemand die goed kan sneltekenen, karikatuurtekenen of portrettekenen. Uiteraard staan wij ook open voor andere creatieve suggesties!

Het Berenbos Feestweekend biedt jou de ideale gelegenheid om ervaring op te doen en de aandacht te vestigen op jouw creatieve talent bij een breed publiek. Bovendien kun je tijdens dit weekend een leuk zakcentje verdienen door de verkoop van jouw tekeningen/creaties. Aangezien we als stichting volledig afhankelijk zijn van sponsoring en fondsen vragen we je een deel van de opbrengst te schenken aan de beren. Als dank voor je medewerking krijg je in ieder geval een aantal vrijkaarten voor het Berenbosfeestweekend in Ouwehands Dierenpark, zodat ook gezinsleden of vrienden een bezoek kunnen brengen aan het dierenpark en kunnen genieten van alle bereleuke festiviteiten!

Geïnteresseerd? Wij zijn graag bereid om de mogelijkheden door te spreken! Je k**t ons bereiken per e-mail via jvtellingen@alertis.nl of telefonisch op het nummer 0317-650 200.

Berenbos Feestweekend 2006
Het jaarlijkse Berenbos Feestweekend wordt in 2006 gehouden op 9 en 10 september. Meer informatie over het programma volgt.

aka, het kan dus iets drukker dan verwacht worden, maar daar zitten we niet mee denk ik?

Oranjekorfbalpizza!

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sat Jul 29, 2006 4:15 am

Leuk XD

Wouw facature, iemand geintereseert?
Reply
Archief - Bijzondere oude Threads

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 26 27 28 29 30 31 ... 44 45 46 47 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games