|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 7:08 am
Sostrate *tacklar* jag hittade ljusrosa hårfärg idag ^^ NOOO WAY! Hur mycket kostade det??!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 7:12 am
Blixtra Sostrate *tacklar* jag hittade ljusrosa hårfärg idag ^^ NOOO WAY! Hur mycket kostade det??! 69kr 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 7:13 am
Sostrate Blixtra Sostrate *tacklar* jag hittade ljusrosa hårfärg idag ^^ NOOO WAY! Hur mycket kostade det??! 69kr 3nodding BILLIGT!! Nu är frågan bara.. Hur jag ska få tag på den =/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 7:16 am
Blixtra Sostrate Blixtra Sostrate *tacklar* jag hittade ljusrosa hårfärg idag ^^ NOOO WAY! Hur mycket kostade det??! 69kr 3nodding BILLIGT!! Nu är frågan bara.. Hur jag ska få tag på den =/ Skall man skicka?o.o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 7:17 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 7:22 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 7:27 am
Sostrate Blixtra Sostrate Blixtra Sostrate Blixtra Sostrate *tacklar* jag hittade ljusrosa hårfärg idag ^^ NOOO WAY! Hur mycket kostade det??! 69kr 3nodding BILLIGT!! Nu är frågan bara.. Hur jag ska få tag på den =/ Skall man skicka?o.o; Det skulle va ?ppen.. Fast det 䲠ju inte s堢r崴om 䮮. Eller hur? Men sen, har du kontokort?? S堭an kan f?? pengar mena ja.. xd ^^ N䥬 plus att du kanske vill se hur det ser ut innan man skickar X_x; *skall f?ka fixa s堡tt du ser hur den ser ut* Har inte n姯t kontokort 䮮.men jag skall faktiskt fixa det snart 3nodding Najs! Säg mig.. Har du msn?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 7:28 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 8:37 am
*kliar sig i huvudet* confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 9:49 am
Blixtra Sostrate Blixtra Sostrate Blixtra Sostrate Blixtra Sostrate *tacklar* jag hittade ljusrosa hårfärg idag ^^ NOOO WAY! Hur mycket kostade det??! 69kr 3nodding BILLIGT!! Nu är frågan bara.. Hur jag ska få tag på den =/ Skall man skicka?o.o; Det skulle va ?ppen.. Fast det 䲠ju inte s堢r崴om 䮮. Eller hur? Men sen, har du kontokort?? S堭an kan f?? pengar mena ja.. xd ^^ N䥬 plus att du kanske vill se hur det ser ut innan man skickar X_x; *skall f?ka fixa s堡tt du ser hur den ser ut* Har inte n姯t kontokort 䮮.men jag skall faktiskt fixa det snart 3nodding Najs! Säg mig.. Har du msn? yup! det har jag...lägger till dig nu whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 9:54 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 9:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 9:56 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 9:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 9:58 am
Sostrate eek gonk ? *tassar iv䧠till frysdisken* .. *blev förvånad* ._. varför kan ingen kille glompa mig? >o<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|