|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 6:31 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 6:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 6:34 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 6:35 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 6:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 6:36 am
Mitt nitemare headband är borta... mad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 6:37 am
Chibi Strawberry Mitt nitemare headband är borta... mad Gah .___.!!! Har du varit och fiskat kanske? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 6:38 am
Sostrate Chibi Strawberry Mitt nitemare headband är borta... mad Gah .___.!!! Har du varit och fiskat kanske? sweatdrop hehe.. det har jag.. sweatdrop Men jag ångrar det djupt nu. crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 6:39 am
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Mitt nitemare headband är borta... mad Gah .___.!!! Har du varit och fiskat kanske? sweatdrop hehe.. det har jag.. sweatdrop Men jag ångrar det djupt nu. crying Jo..kunde gissa på det med tanke på de buggar man hört om hittills >_<;; Kan förstå att du ångrar dig..hmm..borde ju finnas nåt att göra så du kan få tillbaka den gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 6:40 am
Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Mitt nitemare headband är borta... mad Gah .___.!!! Har du varit och fiskat kanske? sweatdrop hehe.. det har jag.. sweatdrop Men jag ångrar det djupt nu. crying Jo..kunde gissa på det med tanke på de buggar man hört om hittills >_<;; Kan förstå att du ångrar dig..hmm..borde ju finnas nåt att göra så du kan få tillbaka den gonk de sa ju att man testade det på egen risk så.. får nog inte tillbaka mitt kära headband. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 6:41 am
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Mitt nitemare headband är borta... mad Gah .___.!!! Har du varit och fiskat kanske? sweatdrop hehe.. det har jag.. sweatdrop Men jag ångrar det djupt nu. crying Jo..kunde gissa på det med tanke på de buggar man hört om hittills >_<;; Kan förstå att du ångrar dig..hmm..borde ju finnas nåt att göra så du kan få tillbaka den gonk de sa ju att man testade det på egen risk så.. får nog inte tillbaka mitt kära headband. gonk Iof..men typ..den där..där man kunde kolla vilka saker som försvunnit så man kunda claima tillbaka högst fem stycken då..?x.X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 20, 2004 6:43 am
Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Mitt nitemare headband är borta... mad Gah .___.!!! Har du varit och fiskat kanske? sweatdrop hehe.. det har jag.. sweatdrop Men jag ångrar det djupt nu. crying Jo..kunde gissa på det med tanke på de buggar man hört om hittills >_<;; Kan förstå att du ångrar dig..hmm..borde ju finnas nåt att göra så du kan få tillbaka den gonk de sa ju att man testade det på egen risk så.. får nog inte tillbaka mitt kära headband. gonk Iof..men typ..den där..där man kunde kolla vilka saker som försvunnit så man kunda claima tillbaka högst fem stycken då..?x.X mjo.. har kollat där. xx
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|