|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:12 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:13 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:13 pm
Sostrate Sachan89 Sostrate Sachan89 Sostrate Sachan89 ...lo? försöker va social så jag kan få lite gold till en sån där fin ving stav grej....ju blaugh ... sweatdrop stare .....vad? gonk ._o; inget? ...nehe stare Why stare ? ... stare why, why?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:14 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sachan89 Petsy Varför ska killar va så jäkla lättretade.. =__= dom e os䫲a p堳ig sj䬶a och finner trygghet i att helatiden h䶤a sig! lr, d e vad jag tror (e ingen kille s堪ag vet inte sweatdrop ) .. Låter inte troligt
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:15 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:16 pm
Sostrate nei, m峴e sova nu...m岠d嬩gt och har inte sovit ordentligt....sov 2-4 timmar ig岠 gonk r䣫er inte...och jag skall iv䧠och kolla cosplay grejer...och h岦䲧 till blixtra ^^ s堤et g䬬er att vara ute tidigt imorrn s堡tt jag hinner 3nodding Oh, ha så kul där ute i den verkliga världen ^^,
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate nei, m峴e sova nu...m岠d嬩gt och har inte sovit ordentligt....sov 2-4 timmar ig岠 gonk r䣫er inte...och jag skall iv䧠och kolla cosplay grejer...och h岦䲧 till blixtra ^^ s堤et g䬬er att vara ute tidigt imorrn s堡tt jag hinner 3nodding ok, natti nattis då da! 3nodding heart sov sött ( twisted )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:17 pm
Hopey Sostrate nei, m峴e sova nu...m岠d嬩gt och har inte sovit ordentligt....sov 2-4 timmar ig岠 gonk r䣫er inte...och jag skall iv䧠och kolla cosplay grejer...och h岦䲧 till blixtra ^^ s堤et g䬬er att vara ute tidigt imorrn s堡tt jag hinner 3nodding Oh, ha så kul där ute i den verkliga världen ^^, Detsamma ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:18 pm
Petsy Sachan89 Petsy Varför ska killar va så jäkla lättretade.. =__= dom e os䫲a p堳ig sj䬶a och finner trygghet i att helatiden h䶤a sig! lr, d e vad jag tror (e ingen kille s堪ag vet inte sweatdrop ) .. Låter inte troligt stare ...nehe...har du ett bättre förslag då da? domokun * blaugh *Jag gillar din ava förrästen 3nodding xd heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|