|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 6:32 am
Daggie meelope op basisschool
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 6:45 am
The Forbidden Angel Daggie meelope op basisschool als lerares?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 7:36 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 8:52 am
OmM: Ieyaah!!! Mijn scheikunde se ging gewoonweg goed :3 En het se over optiek, daar wist ik maar twee subvraagjes niet. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 9:33 am
number_17 The Forbidden Angel Daggie meelope op basisschool als lerares? Ja nouja niet als lerares, meer gewoon kijken of het me wat lijkt voor vervolg opleiding smile On my mind; Ewww de vrouw die in onze winkel op de grond plast was er weer....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 9:41 am
The Forbidden Angel number_17 The Forbidden Angel Daggie meelope op basisschool als lerares? Ja nouja niet als lerares, meer gewoon kijken of het me wat lijkt voor vervolg opleiding smile On my mind; Ewww de vrouw die in onze winkel op de grond plast was er weer.... en was het iets?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 9:57 am
number_17 The Forbidden Angel number_17 The Forbidden Angel Daggie meelope op basisschool als lerares? Ja nouja niet als lerares, meer gewoon kijken of het me wat lijkt voor vervolg opleiding smile On my mind; Ewww de vrouw die in onze winkel op de grond plast was er weer.... en was het iets?Weet het nog niet, moet er nog heen vanavond belle wanneer het word ^^ Laat het je dan wel weten of het iets was smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 11:03 am
Die school! Die! Nu krijgen we weer NIET onze oude mentor terug. Fijn, leuk altijd, die onduidelijkheid.
I'd really like to chop somebody's head off.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 1:14 pm
The Forbidden Angel number_17 The Forbidden Angel Daggie meelope op basisschool als lerares? Ja nouja niet als lerares, meer gewoon kijken of het me wat lijkt voor vervolg opleiding smile On my mind; Ewww de vrouw die in onze winkel op de grond plast was er weer....    EWH inderdaad! On my mind: ik weet dat ik nog een beginner ben... maar al dat vragen voel ik me zo dom door! *heeft het over haar nieuwe werk* I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 5:47 am
kittyocean The Forbidden Angel number_17 The Forbidden Angel Daggie meelope op basisschool als lerares? Ja nouja niet als lerares, meer gewoon kijken of het me wat lijkt voor vervolg opleiding smile On my mind; Ewww de vrouw die in onze winkel op de grond plast was er weer....    EWH inderdaad! On my mind: ik weet dat ik nog een beginner ben... maar al dat vragen voel ik me zo dom door! *heeft het over haar nieuwe werk* I made all the images myself! Do not steal them please!
 Alle begin is moeilijk! En ik denk dat het nog dommer overkomt als iets helemaal fout gaat, dan dat je het vraagt. xD
Wat doe je voor werk? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 1:25 pm
   Klantenservice bol.com smile Stuur je een e-mailtje, heb je kans dat ik hem beantwoord ^_^ Morgen van 8.30 tot 17.00 XD Baaaah I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 11, 2006 10:42 pm
On my mind, pfff heb het helemaal gehad met die drukte en stress, moet zoveel doen en dat zal zeker volgende week ook nog zo blijven.. Bwah amper tijd om te slapen, en dan daarnaast ook nog een moeder die zeurt over alles wat je kan bedenke
Oew lol dus kitty weet onderhand alles van bol.com af ^^ Lijkt me best relax baantje, mensen terug mailen
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 1:13 am
OmM: biologie confused gelukkig laatste van de reeks ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 2:15 am
The Forbidden Angel number_17 The Forbidden Angel number_17 The Forbidden Angel Daggie meelope op basisschool als lerares? Ja nouja niet als lerares, meer gewoon kijken of het me wat lijkt voor vervolg opleiding smile On my mind; Ewww de vrouw die in onze winkel op de grond plast was er weer.... en was het iets?Weet het nog niet, moet er nog heen vanavond belle wanneer het word ^^ Laat het je dan wel weten of het iets was smile owzo 3nodding nouja succes 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 12, 2006 2:17 am
kittyocean    Klantenservice bol.com smile Stuur je een e-mailtje, heb je kans dat ik hem beantwoord ^_^ Morgen van 8.30 tot 17.00 XD Baaaah I made all the images myself! Do not steal them please!
 ok dan moet ik me tegenwoordig inhouden met hate mail ^^'' nee hoor grapje :p vorige keer dat ik daar kocht ging alles supergoed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|