|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 12:05 pm
QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR bra.. sweatdrop .. jag tror inte jag skulle klara mig annars... okej xp *håller i pingu med ena armen* ska vi åka nu??? hmm *sneglar på Pingu* Han ser lite hungrig ut neutral hmm.. vad gillar han förnått då??? för jag kan sticka och hämta det... sweatdrop På tv äter han fisk xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 12:07 pm
FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR bra.. sweatdrop .. jag tror inte jag skulle klara mig annars... okej xp *håller i pingu med ena armen* ska vi åka nu??? hmm *sneglar på Pingu* Han ser lite hungrig ut neutral hmm.. vad gillar han förnått då??? för jag kan sticka och hämta det... sweatdrop På tv äter han fisk xp ockej... xd ... då sticker jag och hämtar det *sticker och hämtar fisk* *kommer tillbaka* här har han lite fisk... *tog med sig en haj... men visste inte om att det va en*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 12:09 pm
QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR bra.. sweatdrop .. jag tror inte jag skulle klara mig annars... okej xp *håller i pingu med ena armen* ska vi åka nu??? hmm *sneglar på Pingu* Han ser lite hungrig ut neutral hmm.. vad gillar han förnått då??? för jag kan sticka och hämta det... sweatdrop På tv äter han fisk xp ockej... xd ... då sticker jag och hämtar det *sticker och hämtar fisk* *kommer tillbaka* här har han lite fisk... *tog med sig en haj... men visste inte om att det va en* eek ...*ser den lille pingvinungen svälja hela hajen* ...normalt sweatdrop ... Finns det nåt här som är normalt egentligen? blaugh whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 12:11 pm
FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR bra.. sweatdrop .. jag tror inte jag skulle klara mig annars... okej xp *håller i pingu med ena armen* ska vi åka nu??? hmm *sneglar på Pingu* Han ser lite hungrig ut neutral hmm.. vad gillar han förnått då??? för jag kan sticka och hämta det... sweatdrop På tv äter han fisk xp ockej... xd ... då sticker jag och hämtar det *sticker och hämtar fisk* *kommer tillbaka* här har han lite fisk... *tog med sig en haj... men visste inte om att det va en* eek ...*ser den lille pingvinungen svälja hela hajen* ...normalt sweatdrop ... Finns det nåt här som är normalt egentligen? blaugh whee eek oj oj... såg jag verkligen det där... inte så vitt jag vet... sweatdrop det är bara en massa onormala saker som händer här... xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 12:14 pm
Dry your eyes mate.
Ehuhu. Minska quoten please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 12:15 pm
Chibi Strawberry Dry your eyes mate.
Ehuhu. Minska quoten please! okii sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 12:28 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 12:33 pm
QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR bra.. sweatdrop .. jag tror inte jag skulle klara mig annars... okej xp *håller i pingu med ena armen* ska vi åka nu??? hmm *sneglar på Pingu* Han ser lite hungrig ut neutral hmm.. vad gillar han förnått då??? för jag kan sticka och hämta det... sweatdrop På tv äter han fisk xp ockej... xd ... då sticker jag och hämtar det *sticker och hämtar fisk* *kommer tillbaka* här har han lite fisk... *tog med sig en haj... men visste inte om att det va en* eek ...*ser den lille pingvinungen svälja hela hajen* ...normalt sweatdrop ... Finns det nåt här som är normalt egentligen? blaugh whee eek oj oj... såg jag verkligen det där... inte så vitt jag vet... sweatdrop det är bara en massa onormala saker som händer här... xd jo sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 12:35 pm
nähä... *hoppar upp på en hylla och somnar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 12:37 pm
*vaknar upp i ett skutt* ojoj... jag tyckte du var borta så jag somnade till lite... sweatdrop sweatdrop sweatdrop sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 12:38 pm
QuicK_SilveR *vaknar upp i ett skutt* ojoj... jag tyckte du var borta så jag somnade till lite... sweatdrop sweatdrop sweatdrop sweatdrop blaugh jo...jag var nog lite borta xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 12:41 pm
FrodoLouLou QuicK_SilveR *vaknar upp i ett skutt* ojoj... jag tyckte du var borta så jag somnade till lite... sweatdrop sweatdrop sweatdrop sweatdrop blaugh jo...jag var nog lite borta xp mm.. kanske xd .. .men lever pingu??? han åt ju upp den där fisken *som igentligen va en haj* i ett glufs....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 12:44 pm
QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR *vaknar upp i ett skutt* ojoj... jag tyckte du var borta så jag somnade till lite... sweatdrop sweatdrop sweatdrop sweatdrop blaugh jo...jag var nog lite borta xp mm.. kanske xd .. .men lever pingu??? han åt ju upp den där fisken *som igentligen va en haj* i ett glufs.... eh.... sweatdrop *petar på sovande Pingu*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 12:46 pm
FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR *vaknar upp i ett skutt* ojoj... jag tyckte du var borta så jag somnade till lite... sweatdrop sweatdrop sweatdrop sweatdrop blaugh jo...jag var nog lite borta xp mm.. kanske xd .. .men lever pingu??? han åt ju upp den där fisken *som igentligen va en haj* i ett glufs.... eh.... sweatdrop *petar på sovande Pingu* *sätter sig på huk och kollar på den sovande pingu* eek han kanske ÄR död.... eller så bara sover han...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 12:48 pm
QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR *vaknar upp i ett skutt* ojoj... jag tyckte du var borta så jag somnade till lite... sweatdrop sweatdrop sweatdrop sweatdrop blaugh jo...jag var nog lite borta xp mm.. kanske xd .. .men lever pingu??? han åt ju upp den där fisken *som igentligen va en haj* i ett glufs.... eh.... sweatdrop *petar på sovande Pingu* *sätter sig på huk och kollar på den sovande pingu* eek han kanske ÄR död.... eller så bara sover han... ehh....BRA fråga ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|