|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:05 pm
Sachan89 Sostrate Sachan89 ...lo? försöker va social så jag kan få lite gold till en sån där fin ving stav grej....ju blaugh ... sweatdrop stare .....vad? gonk ._o; inget?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:05 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:06 pm
Petsy *Stoppar snöbollar innanför era kläder* 3nodding *dör*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:07 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:07 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:08 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy *Stoppar snöbollar innanför era kläder* 3nodding ARGH! Det d䲠var v䬠on?t! stressed Men det 䲠ju bara lite sn? >o<Ska jag köra upp pennor i din näsa och säga att det bara är lite pennor? stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy *Stoppar snöbollar innanför era kläder* 3nodding ARGH! Det d䲠var v䬠on?t! stressed Men det 䲠ju bara lite sn? >o<
Sostrate o_O .. *Stoppar in liket i iglon* eek *glor farsinerat*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:09 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy *Stoppar snöbollar innanför era kläder* 3nodding ARGH! Det d䲠var v䬠on?t! stressed Men det 䲠ju bara lite sn? >o<Ska jag köra upp pennor i din näsa och säga att det bara är lite pennor? stare Men förlåt då u.ú
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:09 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:10 pm
Sostrate Sachan89 Sostrate Sachan89 ...lo? försöker va social så jag kan få lite gold till en sån där fin ving stav grej....ju blaugh ... sweatdrop stare .....vad? gonk ._o; inget? ...nehe stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Varför ska killar va så jäkla lättretade.. =__=
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sachan89 Sostrate Sachan89 Sostrate Sachan89 ...lo? försöker va social så jag kan få lite gold till en sån där fin ving stav grej....ju blaugh ... sweatdrop stare .....vad? gonk ._o; inget? ...nehe stare Why stare ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:11 pm
Sostrate Hopey Sostrate Hopey Sostrate *åker in sittandes i en lådbil* vrooom domokun *Får lust att hoppa på lådbilen men vågar inte eftersom den skulle kunna gå sönder* .. sweatdrop *vinkar och på något konstigt vänster dyker en lådbil upp vid hopey xd * whee *Stirrar p堬夢ilen och blir j䴴er䤤* .. eek gonk ..... ninja hehherrr... Du verkar lite läbbig.. o.o .. *Host* .. <.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:11 pm
Sostrate Petsy Jetzudan Rebirth Petsy *Stoppar snöbollar innanför era kläder* 3nodding ARGH! Det d䲠var v䬠on?t! stressed Men det 䲠ju bara lite sn? >o<
Sostrate o_O .. *Stoppar in liket i iglon*@__x;; sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|