|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:53 pm
domokun (fick bara lust xd )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hopey Sostrate Hopey Sostrate *åker in sittandes i en lådbil* vrooom domokun *Får lust att hoppa på lådbilen men vågar inte eftersom den skulle kunna gå sönder* .. sweatdrop *vinkar och på något konstigt vänster dyker en lådbil upp vid hopey xd * whee *Stirrar p堬夢ilen och blir j䴴er䤤* .. eek gonk ..... ninja hehherrr...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:55 pm
Jetzudan Rebirth Sachan89 Jetzudan Rebirth Sachan89 Jetzudan Rebirth Sachan89 Jetzudan Rebirth Sachan89 ...hall忠 sad Ingen vill prata med mig? stare Jag skulle kunna nu, eftersom jag blev precis f䲤ig med en sak. Vad blev du f䲤ig med? *slutar sl堰堳aker sweatdrop *Wallpaper. Jobbiga saker att göra. e d bara jag lr ser ni andra japanska kanjis i texten där tecken med prickar borde va....e säkert bara jag sweatdrop Nej det är så för alla. Gaia tycker inte om Å Ä Ö och annat sånt. nehe....du, vem e du sweatdrop redface ..om du va på senaste J-Cult mötet så vet du kanske att d va en blond tjej som kom trea i teckningstävlingen...d va jag xp ( xp 4 röster mot 19 och 21 whee )Riiiight... jag 䲮.. den jag 䲠antagligen. Och jag var inte med p堊-Cult saksaken. nehe...va synd...då vet ja ju inte vem du e ju... xp men...hur gammal e du då? Själv fyllde jag 15 i October... 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:57 pm
heart (fick ryck igen sweatdrop )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:57 pm
Sachan89 nehe...va synd...då vet ja ju inte vem du e ju... xp men...hur gammal e du då? Själv fyllde jag 15 i October... 3nodding Jag fyllde 13 i Oktober, jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:58 pm
...lo? försöker va social så jag kan få lite gold till en sån där fin ving stav grej....ju blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:59 pm
Sachan89 ...lo? försöker va social så jag kan få lite gold till en sån där fin ving stav grej....ju blaugh ... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:00 pm
Jetzudan Rebirth Sachan89 nehe...va synd...då vet ja ju inte vem du e ju... xp men...hur gammal e du då? Själv fyllde jag 15 i October... 3nodding Jag fyllde 13 i Oktober, jag. du med! Yay! Vilken da? xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:00 pm
Sachan89 Jetzudan Rebirth Sachan89 nehe...va synd...då vet ja ju inte vem du e ju... xp men...hur gammal e du då? Själv fyllde jag 15 i October... 3nodding Jag fyllde 13 i Oktober, jag. du med! Yay! Vilken da? xd Den första. Själv då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:01 pm
Sostrate Sachan89 ...lo? försöker va social så jag kan få lite gold till en sån där fin ving stav grej....ju blaugh ... sweatdrop stare .....vad? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:02 pm
*Stoppar snöbollar innanför era kläder* 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:03 pm
Jetzudan Rebirth Sachan89 Jetzudan Rebirth Sachan89 nehe...va synd...då vet ja ju inte vem du e ju... xp men...hur gammal e du då? Själv fyllde jag 15 i October... 3nodding Jag fyllde 13 i Oktober, jag. du med! Yay! Vilken da? xd Den första. Själv då? den 12de...synd att d inte va samma dag sad ...sånna som fyller på samma dag ska ha saker gemensamt...förutom deras födelse datum...har jag hört...lr...lixom... stressed sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:03 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 3:04 pm
Sachan89 Jetzudan Rebirth Sachan89 Jetzudan Rebirth Sachan89 nehe...va synd...då vet ja ju inte vem du e ju... xp men...hur gammal e du då? Själv fyllde jag 15 i October... 3nodding Jag fyllde 13 i Oktober, jag. du med! Yay! Vilken da? xd Den första. Själv då? den 12de...synd att d inte va samma dag sad ...sånna som fyller på samma dag ska ha saker gemensamt...förutom deras födelse datum...har jag hört...lr...lixom... stressed sweatdrop Jaha. :O... Man kanske har saker gemensamt ändå?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|