|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:42 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:42 pm
Ge den till dig? Nja.. xp Ska nog ge den nån till som VERKLIGEN vill ha den..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:43 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:44 pm
Petsy Ge den till dig? Nja.. xp Ska nog ge den nån till som VERKLIGEN vill ha den.. Yah, gör så.. Men om du råkar ha en Chain Wallet som du skulle kunna ge bort.. Så vill jag verkligen ha den.. ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:45 pm
Sachan89 Jetzudan Rebirth Sachan89 ...hall忠 sad Ingen vill prata med mig? stare Jag skulle kunna nu, eftersom jag blev precis f䲤ig med en sak. Vad blev du f䲤ig med? *slutar sl堰堳aker sweatdrop *Wallpaper. Jobbiga saker att göra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:46 pm
*åker in sittandes i en lådbil* vrooom domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hopey Petsy Ge den till dig? Nja.. xp Ska nog ge den nån till som VERKLIGEN vill ha den.. Yah, gör så.. Men om du råkar ha en Chain Wallet som du skulle kunna ge bort.. Så vill jag verkligen ha den.. ninja Har ingen.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:47 pm
Sostrate *åker in sittandes i en lådbil* vrooom domokun *Får lust att hoppa på lådbilen men vågar inte eftersom den skulle kunna gå sönder* .. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:48 pm
Hopey Sostrate *åker in sittandes i en lådbil* vrooom domokun *Får lust att hoppa på lådbilen men vågar inte eftersom den skulle kunna gå sönder* .. sweatdrop *vinkar och på något konstigt vänster dyker en lådbil upp vid hopey xd * whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:48 pm
Jetzudan Rebirth Sachan89 Jetzudan Rebirth Sachan89 ...hall忠 sad Ingen vill prata med mig? stare Jag skulle kunna nu, eftersom jag blev precis f䲤ig med en sak. Vad blev du f䲤ig med? *slutar sl堰堳aker sweatdrop *Wallpaper. Jobbiga saker att göra. e d bara jag lr ser ni andra japanska kanjis i texten där tecken med prickar borde va....e säkert bara jag sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:49 pm
Sachan89 Jetzudan Rebirth Sachan89 Jetzudan Rebirth Sachan89 ...hall忠 sad Ingen vill prata med mig? stare Jag skulle kunna nu, eftersom jag blev precis f䲤ig med en sak. Vad blev du f䲤ig med? *slutar sl堰堳aker sweatdrop *Wallpaper. Jobbiga saker att göra. e d bara jag lr ser ni andra japanska kanjis i texten där tecken med prickar borde va....e säkert bara jag sweatdrop Nej det är så för alla. Gaia tycker inte om Å Ä Ö och annat sånt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:50 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 2:51 pm
Jetzudan Rebirth Sachan89 Jetzudan Rebirth Sachan89 Jetzudan Rebirth Sachan89 ...hall忠 sad Ingen vill prata med mig? stare Jag skulle kunna nu, eftersom jag blev precis f䲤ig med en sak. Vad blev du f䲤ig med? *slutar sl堰堳aker sweatdrop *Wallpaper. Jobbiga saker att göra. e d bara jag lr ser ni andra japanska kanjis i texten där tecken med prickar borde va....e säkert bara jag sweatdrop Nej det är så för alla. Gaia tycker inte om Å Ä Ö och annat sånt. nehe....du, vem e du sweatdrop redface ..om du va på senaste J-Cult mötet så vet du kanske att d va en blond tjej som kom trea i teckningstävlingen...d va jag xp ( xp 4 röster mot 19 och 21 whee )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|