|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 1:17 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Alla verkar bli så sura på mig.. sweatdrop Meneh... <. < L崠oss bara s䧡 att det 䲠Arne Weisses fel f?tt han kom f? skuttande, k? AlrightyGood. *Kika fram lite*TJA!"!!!1
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 1:18 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Alla verkar bli så sura på mig.. sweatdrop Meneh... <. < L崠oss bara s䧡 att det 䲠Arne Weisses fel f?tt han kom f? skuttande, k? AlrightyGood. *Kika fram lite*TJA!"!!!1 o__o *Ramla baklänges* eh.. uh.. Tja^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 1:19 pm
Sostrate TessiTuss Sostrate TessiTuss Spelar det med mina kompisar nu. men wah vad alla säger jao. Lol, det är en vana för mig att säga jaoxD Vill också spela! hihi. Men jag kommer inte spela SSBM på visningen. meep mitt ex säger så och han är dum i huvudet. Aw, hade velat spela med dig =D men men ^^; Tur f?ig att jag inte 䲠honom XDDDDDD Jupp. Kanske spelar SSBM det beror på om jag vågar. Är väldigt blyg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 1:20 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 1:22 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 1:22 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Alla verkar bli så sura på mig.. sweatdrop Meneh... <. < L崠oss bara s䧡 att det 䲠Arne Weisses fel f?tt han kom f? skuttande, k? AlrightyGood. *Kika fram lite*TJA!"!!!1 o__o *Ramla baklänges* eh.. uh.. Tja^^ razz Trevligt att du kunde komma.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 1:23 pm
TessiTuss okej. S堤u 䲠r䤤 f?ya m䮮iskor? Nja...tycker det är jättekul och så...men jag vågar typ inte gå fram x_X;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 1:25 pm
Sostrate TessiTuss okej. S堤u 䲠r䤤 f?ya m䮮iskor? Nja...tycker det är jättekul och så...men jag vågar typ inte gå fram x_X; JAg vågar varken gå fram eller prata med nya människor. Säger förmodligen Hej på visningen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 1:25 pm
Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Alla verkar bli så sura på mig.. sweatdrop Meneh... <. < L崠oss bara s䧡 att det 䲠Arne Weisses fel f?tt han kom f? skuttande, k? AlrightyGood. *Kika fram lite*TJA!"!!!1 o__o *Ramla baklänges* eh.. uh.. Tja^^ razz Trevligt att du kunde komma. Jag har ju vart här hela tiden, eh? o_O xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 1:26 pm
Petsy Jag har ju vart här hela tiden, eh? o_O xp Viiisst.... ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 1:26 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 1:27 pm
TessiTuss Sostrate TessiTuss okej. S堤u 䲠r䤤 f?ya m䮮iskor? Nja...tycker det är jättekul och så...men jag vågar typ inte gå fram x_X; JAg vågar varken gå fram eller prata med nya människor. Säger förmodligen Hej på visningen. Ah. Det händer ett fåtal gånger att jag petar på personen och säger hej XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 1:27 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 1:28 pm
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Jag har ju vart här hela tiden, eh? o_O xp Viiisst.... ninja Det har jag ju! domokun pl崣hristian!Ouch. > .o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 1:28 pm
Sostrate TessiTuss Sostrate TessiTuss okej. S堤u 䲠r䤤 f?ya m䮮iskor? Nja...tycker det är jättekul och så...men jag vågar typ inte gå fram x_X; JAg vågar varken gå fram eller prata med nya människor. Säger förmodligen Hej på visningen. Ah. Det händer ett fåtal gånger att jag petar på personen och säger hej XD okej. Vi får väl se om du hittar mig. Vågar nog troligen inte vara Daisy vi får se.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|