|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 1:40 am
   On my mind: Dit gevoel heb ik nog nooit gehad... maar die nieuwe tandarts... ik vertrouw haar voor geen meter! Nu ben ik al voor de dood voor tandarten, en mevrouw vind (voor het eerst in mijn leven) 2 gaatjes, wil mijn schijnbaar nog prima zittende melkkies trekken, mij een beugel aansmeren en mijn verstandkiezen wegtrekken omdat die in de weg zouden zitten! Wil ze soms per se wat vinden ofzo?! Mijn moeder heeft nu maar eens een angst tandarts aangeboden, en ik denk dat ik ga kijken of daar nog een plekje is... want anders is het 31 oktober boren, bij iemand die ik niet vertrouw! I made all the images myself! Do not steal them please!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 2:33 am
Eastvane number_17 likes to shoot his gun number_17 handschoenen tijd is weer begonnen blaugh zo egt wel maar tog kan ik de hele tijd zonder ik doe ze voor achter de pc al aan..
koude handen is de grootste oorzaak van spierklachten en ook bv voor rsi.dus verwarmde wacom pennetjes zouden de ideale oplossing zijn ?? ben er niet bekent mee sweatdrop ik hou het bij vingertop loze handschoenen. handschoenen geven ook nog eens extra stean aan je polsen als je de goede hebt wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 2:56 am
number_17 Eastvane number_17 likes to shoot his gun number_17 handschoenen tijd is weer begonnen blaugh zo egt wel maar tog kan ik de hele tijd zonder ik doe ze voor achter de pc al aan..
koude handen is de grootste oorzaak van spierklachten en ook bv voor rsi.dus verwarmde wacom pennetjes zouden de ideale oplossing zijn ?? ben er niet bekent mee sweatdrop ik hou het bij vingertop loze handschoenen. handschoenen geven ook nog eens extra stean aan je polsen als je de goede hebt wink hahaha dat was een grapje razz . een wacom pennetje is voor een ''tekentablet'' en verwarmd heb ik ze nog nooit gezien razz .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 3:10 am
Eastvane number_17 Eastvane number_17 likes to shoot his gun number_17 handschoenen tijd is weer begonnen blaugh zo egt wel maar tog kan ik de hele tijd zonder ik doe ze voor achter de pc al aan..
koude handen is de grootste oorzaak van spierklachten en ook bv voor rsi.dus verwarmde wacom pennetjes zouden de ideale oplossing zijn ?? ben er niet bekent mee sweatdrop ik hou het bij vingertop loze handschoenen. handschoenen geven ook nog eens extra stean aan je polsen als je de goede hebt wink hahaha dat was een grapje razz . een wacom pennetje is voor een ''tekentablet'' en verwarmd heb ik ze nog nooit gezien razz . ik dacht al. XD maar dat zou niet helpen denk ik..het verwarmt dan alleen maar je vingertoppen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 06, 2006 3:25 am
Onderschat het weer niet, voordat je het weet heb je een verkoudheid te pakken (zoals ik nu heb).
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 10:57 am
kittyocean    On my mind: Dit gevoel heb ik nog nooit gehad... maar die nieuwe tandarts... ik vertrouw haar voor geen meter! Nu ben ik al voor de dood voor tandarten, en mevrouw vind (voor het eerst in mijn leven) 2 gaatjes, wil mijn schijnbaar nog prima zittende melkkies trekken, mij een beugel aansmeren en mijn verstandkiezen wegtrekken omdat die in de weg zouden zitten! I made all the images myself! Do not steal them please!
 Ja dat heb ik altijd raar gevonden. Veel tandartsen willen die verstandskiezen trekken omdat ze een beetje scheef zitten. Serieus, iedereen heeft scheve verstandskiezen. Hoe dan ook, je hoeft ze ook echt niet te laten trekken tenzij je er echt last van hebt (dat je moeilijk bijt ofzo) of als er gaatjes in komen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 12:20 pm
on my mind ja morge mn 3e rijles
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 1:08 pm
BolleHenk kittyocean    On my mind: Dit gevoel heb ik nog nooit gehad... maar die nieuwe tandarts... ik vertrouw haar voor geen meter! Nu ben ik al voor de dood voor tandarten, en mevrouw vind (voor het eerst in mijn leven) 2 gaatjes, wil mijn schijnbaar nog prima zittende melkkies trekken, mij een beugel aansmeren en mijn verstandkiezen wegtrekken omdat die in de weg zouden zitten! I made all the images myself! Do not steal them please!
 Ja dat heb ik altijd raar gevonden. Veel tandartsen willen die verstandskiezen trekken omdat ze een beetje scheef zitten. Serieus, iedereen heeft scheve verstandskiezen. Hoe dan ook, je hoeft ze ook echt niet te laten trekken tenzij je er echt last van hebt (dat je moeilijk bijt ofzo) of als er gaatjes in komen. Elke tandarts vind dat ik een goed gebit heb. Mevrouw is de enige die 2 gaatjes vind en zegt dat mijn verstandskiezen in de weg zitten. Haar man, die ik eerst had een keertje, zei er niets over!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 1:18 pm
Afgelopen week was in een woord ***. - Da Biatch van werk is terug van vakantie, ik zie haar voor het eerst en ze begint gelijk al 'En, hoe is het met je norm?' - Hebben we nu ineens een of andere achterlijke stagiair. Hij zegt tegen iedereen op 1 dag 4 keer 'Hebben wij elkaar nou al eens ontmoet?' - I-pod kan niet op m'n pc *cries*
Pluspuntjes - I-Pod, yay! - Krijg (Nou ja, lening bij m'n pa) een nieuwe pc omdat deze nu nogal op m'n zenuwen werkt - Yay, krijg m'n oude mentor terug!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 1:49 pm
On my mind; Oblivion is wel coool smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 10:49 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 08, 2006 11:00 pm
kittyocean    Het is best wel vroeg... 7.30 opstaan XD Weer ff wennen XD I made all the images myself! Do not steal them please!
 ik 6 uur
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 1:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 10, 2006 1:49 am
OmM: Ik vind scheikunde echt wel leuk en ik snap het ook makkelijk, maar het is zo veel cry En daarnaast ook nog die hele stapel over ethiek en optiek.. *zucht* Vandaag wordt een lange dag...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|