|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:52 am
Chibi Strawberry Linka Spirit Det är skit jobbigt.. Och min .. Ursäkta uttrycket.. jävla ******** lärare har gett alla i min klass en stor jävla bunt matte läxor över lovet.. Jag har precis börjat på mitt.. sweatdrop
Försöker koncentrera mig på matten o lyssnar på musik jag gillar.. xp ._____o Meh. Fy vad dåligt.
Ahh. Försöka duger. xp 3nodding Vill vara pirat o bara sticka ett svärd genom honom eller skjuta honom.. Eller nåt sånt.. xd
Kan inte du visa mig nån cool anime karaktär som jag kan bli fixerad av istället? För jag är desperat av att träffa 'Hans-Peter' nu. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:52 am
Chibi Strawberry prrnill Då borde du varit på min nivå. blaugh Dig skulle jag ha känt igen om jag såg dig. blaugh Mycket möjligt. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:53 am
QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR åååh vad sött.. *får tårar i ögonen* crying ... *tänker: varför börjar jag gråta nu då??* *stor bölar crying crying crying crying crying crying * *snörvel* hoppas det går bra med eran moped plockning i nordpolen nu... *snörvel* O_o...sött? ....oki ^_^ Men......du kan få plocka mopeder med Pingu om du vill *räcker fram pingu* ööh... visst... men men... ska du med???? gonk om du vill sweatdrop det skulle vara jätte bra sweatdrop xd för jag vet inte om pingu gillar mig redigt *kanske för att jag snodde honom innan*... uh...okej whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:53 am
D0ppelganger Kunde du springa fram? Va fasen, jag som knappt kunde gå i vanlig takt. neutral Jag får leta lite bättre nästa gång. razz Ibland kunde man inte ens röra sig faktiskt. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:54 am
D0ppelganger prrnill D0ppelganger prrnill Jag bytte.. sweatdrop Min mage gör ont.. sad Ah, såklart. *nickar* Naaw. Knapra alvedon? Jag har gjort det.. *väntar på att det ska bli bättre*Bra. 3nodding *skyndar på alvedonen* Inte för mkt häxkonster på andra sidan backen, hörru. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:55 am
Chibi Strawberry Ibland kunde man inte ens röra sig faktiskt. sweatdrop Nej. Eftersom alla gick långsammare än en hundrafyra-årig tant med rullator och höftbesvär. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:55 am
bra.. sweatdrop .. jag tror inte jag skulle klara mig annars...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:56 am
QuicK_SilveR bra.. sweatdrop .. jag tror inte jag skulle klara mig annars... okej xp *håller i pingu med ena armen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:58 am
Linka Spirit Vill vara pirat o bara sticka ett svärd genom honom eller skjuta honom.. Eller nåt sånt.. xd
Kan inte du visa mig nån cool anime karaktär som jag kan bli fixerad av istället? För jag är desperat av att träffa 'Hans-Peter' nu. xp xd Bra taktik.
Hmmm... *Tänka* Kommer inte på nån. -_-
Usch jag måste försvinna ett tag nu. gonk *Springer iväg*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
prrnill Inte för mkt häxkonster på andra sidan backen, hörru. xd Nejdå, men lite klarar gamlingarna av. xp *spanar in 'She was a teenage zombie'* >_> Om Eric skulle ta och låta mikrofonen vara? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Startat en ny topic med dockteater, för den som vill kolla. Ganska kul razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:59 am
FrodoLouLou QuicK_SilveR bra.. sweatdrop .. jag tror inte jag skulle klara mig annars... okej xp *håller i pingu med ena armen* ska vi åka nu???
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Linka Spirit Vill vara pirat o bara sticka ett svärd genom honom eller skjuta honom.. Eller nåt sånt.. xd
Kan inte du visa mig nån cool anime karaktär som jag kan bli fixerad av istället? För jag är desperat av att träffa 'Hans-Peter' nu. xp xd Bra taktik.
Hmmm... *Tänka* Kommer inte på nån. -_-
Usch jag måste försvinna ett tag nu. gonk *Springer iväg* xp
Okej.. neutral
*tittar efter* o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR bra.. sweatdrop .. jag tror inte jag skulle klara mig annars... okej xp *håller i pingu med ena armen* ska vi åka nu??? hmm *sneglar på Pingu* Han ser lite hungrig ut neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 12:01 pm
FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR bra.. sweatdrop .. jag tror inte jag skulle klara mig annars... okej xp *håller i pingu med ena armen* ska vi åka nu??? hmm *sneglar på Pingu* Han ser lite hungrig ut neutral hmm.. vad gillar han förnått då??? för jag kan sticka och hämta det... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|