|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 11:23 am
Jetzudan Rebirth Petsy Uh, Låter inte som om du mår bra >.o Man lever, tror jag.. >o< *fick en MASSA snöbollar på sig på rasterna..* Myaaah, kanske det. Muah! xd Om vi kastar blir man fan kidnappad av lärarna och blir nerslagen..... eller inte. Men ändå. xp Det blir man i vår skola också xd men det är så många som kastar så dom orkar inte säga åt oss längre
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 11:24 am
Chibi Strawberry Kan l审 Filthys. razz Gav tillbaka den ig岠f?tt jag var s堳ur. sweatdrop Oh.. Men dåså.. ^^` Nah.. Men, fråga idag? ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nightmare Asura Petsy Nyaaah, inte sno den ._. Svansen var ju en gift från mig gonk Vet, ingen ska få sno den.. <.< Duktig ponke 3nodding *klappar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 11:25 am
Nightmare Asura Chibi Strawberry Kan l审 Filthys. razz Gav tillbaka den ig岠f?tt jag var s堳ur. sweatdrop Oh.. Men dåså.. ^^` Nah.. Men, fråga idag? ._. xp Jag frågar när jag känner att jag behöver den igen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 11:26 am
Petsy Jetzudan Rebirth Petsy Uh, Låter inte som om du mår bra >.o Man lever, tror jag.. >o< *fick en MASSA snöbollar på sig på rasterna..* Myaaah, kanske det. Muah! xd Om vi kastar blir man fan kidnappad av lärarna och blir nerslagen..... eller inte. Men ändå. xp Det blir man i vår skola också xd men det är så många som kastar så dom orkar inte säga åt oss längreHeh, önskar det var så i min skola. Så vi kör allt vad vi kan när skolan är slut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 11:28 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 11:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 11:32 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 19, 2004 11:34 am
Jetzudan Rebirth Petsy Heh, Men min skola 䲠v䬤igt stor, och inte s堭宧a l䲡re.. 䲠fr宠6岳 till 9an 3nodding Holy crap! eek Hur fan klarar ni av? Vi har bara 岳kurs 7-9 och ett s䲨us. O_o xd Vi ?lever, v岠skola 䲠som tre stora byggnader, ett f?linen, ett f?atsalen, och ett d䲠alla lektioner h嬬s f?om stora barnen 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|