|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 10:12 am
hoi iedereen wats lekker druk hier
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 10:20 am
mizxlady hoi iedereen wats lekker druk hier hoi ja leuk tog 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 10:22 am
egt wel alles het leeg isheb je zon gevoel dat je tegn de muur zit te praate
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 10:25 am
Ik zie het meer als zo'n prikbord in de supermarkt waar je berichten achterlaat; pas de volgende keer dat je komt zie je dat er wat is bijgekomen. En soms kom je eenmalig bij de supermarkt, en soms 8x op een dag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 10:27 am
mizxlady egt wel alles het leeg isheb je zon gevoel dat je tegn de muur zit te praate of je voelt je een beetje eenzaam sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 10:29 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 10:29 am
QYDrop mizxlady egt wel alles het leeg isheb je zon gevoel dat je tegn de muur zit te praate of je voelt je een beetje eenzaam sad Alone in a room filled with friends.... zo voel ik me vrij vaak
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 10:31 am
kittyocean QYDrop mizxlady egt wel alles het leeg isheb je zon gevoel dat je tegn de muur zit te praate of je voelt je een beetje eenzaam sad Alone in a room filled with friends.... zo voel ik me vrij vaak ame schat ik leef met je mee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 10:51 am
mizxlady kittyocean QYDrop mizxlady egt wel alles het leeg isheb je zon gevoel dat je tegn de muur zit te praate of je voelt je een beetje eenzaam sad Alone in a room filled with friends.... zo voel ik me vrij vaak ame schat ik leef met je mee Och, is meestal maar tijdelijk. Als iemand me aan het lachen maakt ben ik vaak snel uit die depressies. Ben ff blij dat ik niet nu zo'n depressie heb
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 12:09 pm
Iemand zin om bij cards te komen? Room: ADPE PassworD: ADPE
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 13, 2006 3:33 pm
*Zingt* When You Are A Famous Boy, It Gets Really Easy To Get Girls! *zingt nog wat verder xd *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 14, 2006 3:25 am
Mijn pa en ik zijn weer eens aan het verbouwen vandaag *sighs* Ach, het voordeel is dat ik nu weer normaal de trap af kan.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|