|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:46 am
D0ppelganger Samma här. Borde säljas syrgastuber. 3nodding Merf, jag letade men kunde inte se dig. :S xd Jag sprang omkring bland alla människor. :S Omöjligt att se korta lilla jag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger Petsy D0ppelganger Har den att tacka för aftonens huvudvärk. sad Dumma cityfest-människor som använder upp allt syre! sweatdrop Oookej neutral Oh yes. *skräckupplevelse* Aww sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FrodoLouLou QuicK_SilveR åååh vad sött.. *får tårar i ögonen* crying ... *tänker: varför börjar jag gråta nu då??* *stor bölar crying crying crying crying crying crying * *snörvel* hoppas det går bra med eran moped plockning i nordpolen nu... *snörvel* O_o...sött? ....oki ^_^ Men......du kan få plocka mopeder med Pingu om du vill *räcker fram pingu* ööh... visst... men men... ska du med???? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:47 am
prrnill Jag bytte.. sweatdrop Min mage gör ont.. sad Ah, såklart. *nickar* Naaw. Knapra alvedon?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:47 am
FrodoLouLou QuicK_SilveR åååh vad sött.. *får tårar i ögonen* crying ... *tänker: varför börjar jag gråta nu då??* *stor bölar crying crying crying crying crying crying * *snörvel* hoppas det går bra med eran moped plockning i nordpolen nu... *snörvel* O_o...sött? ....oki ^_^ Men......du kan få plocka mopeder med Pingu om du vill *räcker fram pingu* ööh... visst... men men... ska du med???? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:48 am
Chibi Strawberry Linka Spirit Jaaa! gonk Jag kan inte sluta tänka på honom.. gonk Jag ser en bild på honom i mitt huvud hela tiden. gonk *banka sitt huvud mot en vägg* I can understand why. Uhmm du får... tänka på nån annan. gonk Det är skit jobbigt.. Och min .. Ursäkta uttrycket.. jävla ******** lärare har gett alla i min klass en stor jävla bunt matte läxor över lovet.. Jag har precis börjat på mitt.. sweatdrop
Försöker koncentrera mig på matten o lyssnar på musik jag gillar.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry D0ppelganger Samma här. Borde säljas syrgastuber. 3nodding Merf, jag letade men kunde inte se dig. :S xd Jag sprang omkring bland alla människor. :S Omöjligt att se korta lilla jag. Då borde du varit på min nivå. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR åååh vad sött.. *får tårar i ögonen* crying ... *tänker: varför börjar jag gråta nu då??* *stor bölar crying crying crying crying crying crying * *snörvel* hoppas det går bra med eran moped plockning i nordpolen nu... *snörvel* O_o...sött? ....oki ^_^ Men......du kan få plocka mopeder med Pingu om du vill *räcker fram pingu* ööh... visst... men men... ska du med???? gonk om du vill sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:49 am
Chibi Strawberry D0ppelganger Samma här. Borde säljas syrgastuber. 3nodding Merf, jag letade men kunde inte se dig. :S xd Jag sprang omkring bland alla människor. :S Omöjligt att se korta lilla jag.Kunde du springa fram? Va fasen, jag som knappt kunde gå i vanlig takt. neutral Jag får leta lite bättre nästa gång. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:50 am
Linka Spirit Det är skit jobbigt.. Och min .. Ursäkta uttrycket.. jävla ******** lärare har gett alla i min klass en stor jävla bunt matte läxor över lovet.. Jag har precis börjat på mitt.. sweatdrop
Försöker koncentrera mig på matten o lyssnar på musik jag gillar.. xp ._____o Meh. Fy vad dåligt.
Ahh. Försöka duger. xp 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger prrnill Jag bytte.. sweatdrop Min mage gör ont.. sad Ah, såklart. *nickar* Naaw. Knapra alvedon? Jag har gjort det.. *väntar på att det ska bli bättre*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jag som är van med obebodda lilla Sandviken. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:51 am
FrodoLouLou QuicK_SilveR FrodoLouLou QuicK_SilveR åååh vad sött.. *får tårar i ögonen* crying ... *tänker: varför börjar jag gråta nu då??* *stor bölar crying crying crying crying crying crying * *snörvel* hoppas det går bra med eran moped plockning i nordpolen nu... *snörvel* O_o...sött? ....oki ^_^ Men......du kan få plocka mopeder med Pingu om du vill *räcker fram pingu* ööh... visst... men men... ska du med???? gonk om du vill sweatdrop det skulle vara jätte bra sweatdrop xd för jag vet inte om pingu gillar mig redigt *kanske för att jag snodde honom innan*...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:51 am
prrnill Då borde du varit på min nivå. blaugh Dig skulle jag ha känt igen om jag såg dig. blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 05, 2004 11:52 am
prrnill D0ppelganger prrnill Jag bytte.. sweatdrop Min mage gör ont.. sad Ah, såklart. *nickar* Naaw. Knapra alvedon? Jag har gjort det.. *väntar på att det ska bli bättre*Bra. 3nodding *skyndar på alvedonen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|